efter träffen tänkte jag åka upp till wangan meet i hyllinge och visa vem som bestämmer på gatorna efter 20.00
vi beräknar att träffen slutar kl 21. Lite beror på hur mkt folk där e kvar efter pris utdelningarna
När går dommerene rundt, och när är pris utdeling, mere jag vil så gerna hinna båda grejorna, och se pris utdeling på båda stellen.
dommarna kommer att gå runt under dagen och ser dom bilar som dom är intresserade av så kommer som att söka föraren för bilen och vilja ha lite mer info om bilen vad man har gjort m.m
Insläpp kl.09.00 o slut ca. 21.00?Det blir mastigt det..
kan bara hålla me dig. men det ska ju vara en heldag så alla som är där ska få ut så mkt nöje som det bara går. Men grindarna öppnas då och man behöver ej stå o hänga på låset utan man kan komma lite senare.
Får ge lite ros oxå o tackar för informationen!! banan såg lite sådär ut i skisssen men d blir nog bra i verkligheten..
Ja lite ros e alltid uppskattat. Ja som sagt de e bara en grov skiss. men den kommer o bli bra för er som driftar ska du se. Kan iaf personligen utlova att det kommer o vara mkt däckrök o show iaf.
Tveksam om du kan ha så mkt på området, blir nog bara plats för ditt miljöskydd och lite till, släpet får nog gå ut igen ivf. Men jag har å andra sidan inte full koll.... Vet bara att det är ganska så fullt.
vi måste kunna ställa en servicebil samt släp på området annars lär man ju få putta hem bilen på kvällen för släpen lär ju inte stå kvar om vi måste ställa dom utanför!
som sagt frågan e hur mkt folk det är som ska drifta m.m o hur många som kommer me service bilar o släp. Men vi kommer att ha personal även utanför området och vi håller på att se om vi kan spärra av ett område just för era släp.
tappar lusten mer och mer för detta evenamang, synd för ja såg verkligen fram emot det innan! Prisutdelning kl 20:00 för utställarna är på tok för sent så där faller ja bort för ja måste vidare på kvällen.. Inträde kan ja förstå men inte så sen prisutdelning..Dom hade likadant på driftingen i bivaröd å det slutade med att ingen kom på utställningarna..
Så är det oki jag först kommer med bilen senere på dagen, jag måste til danmark och lemna lille pojken hos farmor, han orker inte en hel dag med udställing.
vi måste kunna ställa en servicebil samt släp på området annars lär man ju få putta hem bilen på kvällen för släpen lär ju inte stå kvar om vi måste ställa dom utanför!
Håller med dig helt!!! Jag tänker inte ställa släpet utanför område. Jag litar inte på någon och jag misstänker att ni inte tar något ansvar om något skulle hända när de står utanför området!?