3257
Sök

Inför: Invigning för Skåne Street Show i malmö 2011 den 28 Maj

Billackerare/Billjudmontör
1 171 Inlägg
25 maj 2011
RobinS2 skrev:
Miss_Evo_TME skrev:
Skit bra!!!!!! Så denne ene person fik som han ville ha, så alle dom jag vet om ville väre kommit dit fron wangan kan jo inte komme nu, event är jo slut när vi kommer, ni sätter et fast kl 20 til pris utdeling och for nogon (känt) med häftig bil vil ha pris tidligt så ändres dette direkt hmmmm, ja dar gik ni glip av många fina biler som var kommit ner fron wangan vi kommer stanna dar oppe dar vi inte kommer köre til malmö for at titta på et event som är dödt kl 17

Handlar ju om vad man prioterar mest ? Ni väljer att hellre vara på wanganmeet, ni får ju helt enkelt välja vad ni helst vill va på.. Det kan också bli riktigt långdraget att bara stå o vänta på er för att ni ska hinna med 2 träffar...
Bara vad jag tycker.. O nu är det inte bara "en" som tycker så utan 2 smile

+2

96 Inlägg
25 maj 2011
Ja om folk är kvar kommer jag gerna ner sen, jag går inte op i pris, har ändå ingen chans mot sponsor biler som många jo är i dag, inte månge som bygger utan dom har sponsor. Min bil är inte bygt for utställing men for race, tyvärr är den inte mappat ind än så den kan inte köre strip, derfor tyckar jag det är sköj at ställe ut den, så den inte bara står hemma.

302 Inlägg
25 maj 2011
Miss_Evo_TME skrev:
Ja om folk är kvar kommer jag gerna ner sen, jag går inte op i pris, har ändå ingen chans mot sponsor biler som många jo är i dag, inte månge som bygger utan dom har sponsor. Min bil är inte bygt for utställing men for race, tyvärr är den inte mappat ind än så den kan inte köre strip, derfor tyckar jag det är sköj at ställe ut den, så den inte bara står hemma.

Jo kom du... din bil är fin som den är... Dessutom kan du nog slå nån kass beemer på strippen också hahaha

Fast cars drag race, fast drivers road race

96 Inlägg
25 maj 2011
Hahaha jag skal inte köre strip för den är mappet hihi vil inte forstörre nogot. Vänter på han killen som skal mappa men tyvär först tid om 6 månader och skal jag vänta så länge så kommer jag bygge om på motoren i vinter och sen mappa til nästa sommer. :-)

116 Inlägg
25 maj 2011
eplamojje skrev:
Men då har jag ett förslag! Ni från wangan meet kan komma när det är slut hos er för grindarna stänger ju kl 21:00 i malmö så ni har ju ändå några timmar på er att visa upp bilarna..För det va ju inte priserna som va det viktiga utan att visa upp bilen för folk å det kan ni ju göra fram till nio smile
Vi som ska va där hela dagen blir nöjda med den tidigarelagda prisutdelningen och ni blir nöjda som får visa upp bilarna  win-win situation smile

Hur hade ni själva känt om ni stått en hel dag (11 timmar) å demat å varit trevlig, sen dyker det upp bilar efter 8 timmar å plockar åt sig alla priser?

Tycker att det var ett bra förslag. dumt attt folk gnäller att man inte hinner" få sitt pris osv, ganska dumt å vara så självsäker på å få ett pris om jag ska vara ärlig.. det stora hela är väl att se lite nya(förhoppningsvis) å allmänt kolla in schyssta bilar osv,
jag kan köpa med ngra klubbor annars som jag kan dela ut till dom som tvunget måste ha sitt pris för å köra ner wink

Lika Barn Leka Bäst..

KHRacing
25 maj 2011
linda_xtravagant skrev:
........
jag kan köpa med ngra klubbor annars som jag kan dela ut till dom som tvunget måste ha sitt pris för å köra ner wink

kan du spara en klubba te mig då, för jag kommer inte alls ner....

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
25 maj 2011
eplamojje skrev:
Men då har jag ett förslag! Ni från wangan meet kan komma när det är slut hos er för grindarna stänger ju kl 21:00 i malmö så ni har ju ändå några timmar på er att visa upp bilarna..För det va ju inte priserna som va det viktiga utan att visa upp bilen för folk å det kan ni ju göra fram till nio smile
Vi som ska va där hela dagen blir nöjda med den tidigarelagda prisutdelningen och ni blir nöjda som får visa upp bilarna  win-win situation smile

Hur hade ni själva känt om ni stått en hel dag (11 timmar) å demat å varit trevlig, sen dyker det upp bilar efter 8 timmar å plockar åt sig alla priser?

200 bilar från helsingborg till malmö...

Eller 19 bilar från malmö till helsingborg...

Vad känns rimligt? cool

Audi racing
634 Inlägg
25 maj 2011
Jill skrev:
eplamojje skrev:

200 bilar från helsingborg till malmö...

Eller 19 bilar från malmö till helsingborg...

Vad känns rimligt? cool

eplamojje skrev:

Men då har jag ett förslag! Ni från wangan meet kan komma när det är slut hos er f

2 077 Inlägg
25 maj 2011
oj du, när det slutar vet jag inte wink big_smile
+ jag e inget fan av Malmö stad!

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

4 418 Inlägg
25 maj 2011
JDMCRAZE skrev:

Cruisingen och "efterfesten" lär hålla på ett bra tag efter 21 cool

2 077 Inlägg
25 maj 2011
Jill skrev:
JDMCRAZE skrev:

Ja det hoppas vi iaf smile
Tack jill återigen!

Du vet vad jag menar smile

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

Gött mos
1 096 Inlägg
25 maj 2011
Vänta lite här.. jag har varit på malmöbanan många gånger på Dragracing och när ja ser denna karta och där driftingen är placerad så får ja intrycket av att driftingen skall köras mitt på det som brukar vara depå för dragrace teamen.. ska ni köra o sladda på miljöasfalten? Skyddsglasögon och skottsäker väst rekomenderar jag då, småsten kommer vina genom luften...

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck

4 418 Inlägg
25 maj 2011
JDMCRAZE skrev:
Jill skrev:
JDMCRAZE skrev:

Ja det hoppas vi iaf smile
Tack jill återigen!

Du vet vad jag menar smile

big_smilecool

Ska bli sjukt skoj på lördag. Ser verkligen framemot det!

4 418 Inlägg
25 maj 2011
Nitrometanskada skrev:
Vänta lite här.. jag har varit på malmöbanan många gånger på Dragracing och när ja ser denna karta och där driftingen är placerad så får ja intrycket av att driftingen skall köras mitt på det som brukar vara depå för dragrace teamen.. ska ni köra o sladda på miljöasfalten? Skyddsglasögon och skottsäker väst rekomenderar jag då, småsten kommer vina genom luften...

Som jag uppfattar det så är driftingen strax efter entren... inte framme vit line-upen till strippen.

4 Inlägg
25 maj 2011
Kommer detta evenemang köras på Lördag?

Har anmält tjejen för att köra 201m för några veckor sedan, med en Camaro 1970 med lagom mos, men inte uppe i "Anmälda" på hemsidan och inget bekräftelse e-mail heller?
Försökte även e-maila info adressen på hemsidan men inget svar?

Lite långt att köra ner från Göteborg bara för att höra att man inte är anmäld/får köra?

Någon som vet eller kan hjälpa med frågan?

MVH

Tommy

Gött mos
1 096 Inlägg
25 maj 2011
Jill skrev:
Nitrometanskada skrev:

Som jag uppfattar det så är driftingen strax efter entren... inte framme vit line-upen till strippen.

Jag menar inte att det skulle vara framme vid uppline utan i depån.. den asfalts biten direkt efter entrén och innan depåområdet med miljöasfalt är verkligen inte stort om de nu skulle vara där det är tänkt.. det är även en miljöstation där i det området.

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck

KHRacing
25 maj 2011
C5-Finspong skrev:

Har anmält tjejen för att köra 201m för några veckor sedan, med en Camaro 1970 med lagom mos, men inte uppe i "Anmälda" på hemsidan och inget bekräftelse e-mail heller?

Lite långt att köra ner från Göteborg bara för att höra att man inte är anmäld/får köra?

MVH

Tommy

Tja Tommy, japps det är nu på lördag !

KHRacing
25 maj 2011
Depån i M-ö är närmare 350m så alla får säkert plats.

207 Inlägg
25 maj 2011
är väldigt sugen på att prova ett par repor på strippen.. finns det nån absolut senast tid för att anmäla sig?

4 Inlägg
25 maj 2011
KHRacing skrev:
C5-Finspong skrev:

MVH

Tommy

Tja Tommy, japps det är nu på lördag !

Tack för svaret men blev tyvärr inte mycket klokare??? Är Jenny anmäld eller inte och hur vet vi det?
Tråkigt, stannar väl hemma då, kör inte 600 km för att kanske få köra...
Senast redigerat av C5-Finspong (25 maj 2011)

Sök