3825
Sök

Montera kupévärmare i Audi A4 -99:a

Limnolog
170 Inlägg
25 oktober 2010
Trådstartare
Tjenare
Insåg att jag inte vill börja varje morgon en vinter till med att skrapa rutorna. Samtidigt vill jag inte lägga en massa tusenlappar på en bil som kanske bara är värd typ 15000.... SÅ min fråga är om jag vill montera kablage (det billigaste jag hitta är från biltema) hur går jag till väga? Min största fundering är vart är det bäst att gå igenom torpedväggen? Finns det förberedda hål eller? Resten kan man ju lösa med stripes och skruv. Tacksam för alla tips.

Obs. Alla som har synpunkter på hurvida man överhuvudtaget skall handla på biltema kan väl hålla det för sig själva. wink

Mvh
Robert

Ljuset i tunneln kan vara ett mötande tåg.

Limnolog
170 Inlägg
26 oktober 2010
Trådstartare
Men, av 137 490 bilintresserade garaget medlemmar måste väl någon ha erfarenhet av detta?!! Eller är det djuriskt svårt och meningslöst för en ovan att ge sig på? Kom igen nu jag behöver er hjälp! Min livslust bryts ned lite för varje dag jag för börja med att skrapa bort isen!

//R

Limnolog
170 Inlägg
26 oktober 2010
Trådstartare
Ja, va bra. Fattar inte, jag letade på forumet först.... roll måste skrivit fel eller sökt på fel plats. Jag har i alla fall ställt frågor så nu hoppas jag snart kunna mötas av en ångande varm och go bil på morgonen! big_smile

Tack för hjälpen med länkarna i alla fall!

//R

Sök