3889
Sök

läs om en svensk tjej som anmäler en kille för våldtäkt.

677 Inlägg
13 juli 2006
Stackars kille, han lär ju få det tufft i rätten.
Tjejer brukar ju ha övertaget i såna här fall!

volvoraggare
4 776 Inlägg
13 juli 2006
gussie skrev:
Kanske inte samma sak, men har en gammal jobbarkompis som tog hem en tjej på ett one night stand! Sen drygt ett år senare, fick han ett samtal från tjejen ifråga. Vet inte vad hon sa men det var typ; "Hej, kommer du ihåg mig? Vi gick hem tillsammans för typ ett år sedan, nu har du en son som är typ 3 månader gammal!" KUL för honom! 26 år och levde livet! Nu är han farsa, visste inte ens att tjejen var gravid osv. DET är fairplay det!!!! USCH!!

då får han väll för fan ta ansvar också knullar man utan skydd så får man skylla sig själv

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Utanlem
895 Inlägg
14 juli 2006
Ja skulle anmäla henne för hon givit mej bajs på kuken! måste ändå gå som sexuella trakasserier...

ne fy fan smile pengaslukande luder...

har haft tjejer som hotat anmäla mig för man dumpat dom lr liknande... inget som hänt än dock smile

8 156 Inlägg
14 juli 2006
BoraV6 skrev:
Stackars kille, han lär ju få det tufft i rätten.
Tjejer brukar ju ha övertaget i såna här fall!

I 1 fall av 10 leder en rättegång till fällande dom. Dvs killarna har övertaget.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

9 108 Inlägg
14 juli 2006
ironhead skrev:
gussie skrev:
Kanske inte samma sak, men har en gammal jobbarkompis som tog hem en tjej på ett one night stand! Sen drygt ett år senare, fick han ett samtal från tjejen ifråga. Vet inte vad hon sa men det var typ; "Hej, kommer du ihåg mig? Vi gick hem tillsammans för typ ett år sedan, nu har du en son som är typ 3 månader gammal!" KUL för honom! 26 år och levde livet! Nu är han farsa, visste inte ens att tjejen var gravid osv. DET är fairplay det!!!! USCH!!

då får han väll för fan ta ansvar också knullar man utan skydd så får man skylla sig själv

Mycket kan gå fel, kondom kan spricka, inte alltid p-piller är 100% osv osv.

41 Inlägg
14 juli 2006
ironhead skrev:
gussie skrev:

Självklart får man hålla koll på sin sn*pp, så den inte är vart som helst och ränner. Men just att han inte fick reda på det förens efter barnet var fött och ett par månader gammalt, tycker jag är svinigt gjort. Låt säga att han vill ha barn, hur kul kan det då kännas att inte få ta del av tex förlossning, att hålla SIN son i sina armar när barnet är nyfött. Osv osv..
Listan kan göras milslång med anledningar och skäl till att han borde ha blivit kontaktad långt innan. Kan ju tycka att man som tjej borde ringa direkt man blivit gravid. Trots allt handlar ett barn om TVÅ personer!
Skulle själv inte vilja vara produkten av ett halvtaskigt(?) fylleligg!
Senast redigerat av gussie (14 juli 2006)

Scania, javisst.
237 Inlägg
16 juli 2006
Kul att få ett barn med nån man inte känner eler älskar också!?

2 652 Inlägg
16 juli 2006
finns nog en hel del killar som sitter inne pga de där

1 414 Inlägg
17 juli 2006
Jag håller med er, helt sjuk tjej...

Många killar har säkert mer än rätt förtjänat sitt straff när dom våldtagit tjejer... men efter att ha jobbat som DJ i drygt 3 år varje helg kan jag gott säga att många tjejer borde tänka sig lite för hur dom klär sig och hur dom beter sig. Att stå o "åma" sig och verkligen göra antydningar till att man är kåt till musiken så som många gör i musikvideo's m.m. är som att be om att nån kille kommer o gör något.

Speciellt dom tjejer som bara är ute efter bekräftelsen att dom skulle kunna få hem någon. Som tex en tjej frågar om killen vill följa med henne hem efteråt, dom klär på sig och går ut, sen precis utanför så "ångrar" hon sig och killen blir skit förbannad. Har sett det flera gånger per heltg hur sådana här saker händer. Tjejen vill aldrig ens från början ha med honom, men hon vill veta att hon skulle kunna få om hon verkligen ville... bekräftelse...

Kan mycket väl tänka mig att många killar blir så besvikna och med sprit i kroppen gör dom något som dom inte skulle göra normalt...

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se

fresh'n'clean
147 Inlägg
17 juli 2006
Det är artigt att fråga först iaf.. ;] Vet inte om jag tycker att det håller för våldtäckt dock.

Founder: mm sånna tjejjer är cp, men i vilket fall som helst så skulle en tjej få gå naken och lova bort sig till hur många som helst utan att "förtjäna" att bli våldtagen.
Sen om man blir våldtäktsbenägen av alkohol ska man inte gå lös överhuvudtaget.

"Svenskt uppslagsord
sport|bil [²sp'år_t:bi:l Uttal] -bilen -bilar subst.
liten snabb bil (för nöjeskörning)"

Wankel
1 080 Inlägg
17 juli 2006
nej alkohol är ju knappast nån ursäkt för att våldta nån, men brudar kan bete sej så jävla illa också

MDS Västerås

62 Inlägg
17 juli 2006
gussie skrev:

lider inte med han . det är lika mycket upp till han att skydda sig som det är för henne . att hon sen skiter i om hon blir gravid är ju hennes sak . då är det ju ändå mer viktigt att man skyddar sig . inte bara mot graviditet utan även sjukdommar . sen att spänna på ett one night stand utan gummi bevisar ju en hel del. skyll inte sen på spriten bara . det finns ingen som tvingat i personen spriten . den sväljer han frivilligt . bara att ta följderna . inget gnäll . sen att hon inte tala om för han att hon blev gravid är ju inte försvarbart . det är för jävla dåligt .
Senast redigerat av RNR (17 juli 2006)

1 414 Inlägg
17 juli 2006
alxalx skrev:
Det är artigt att fråga först iaf.. ;] Vet inte om jag tycker att det håller för våldtäckt dock.

Founder: mm sånna tjejjer är cp, men i vilket fall som helst så skulle en tjej få gå naken och lova bort sig till hur många som helst utan att "förtjäna" att bli våldtagen.
Sen om man blir våldtäktsbenägen av alkohol ska man inte gå lös överhuvudtaget.

Jag håller fullständigt med dig... MEN vissa tjejer borde tänka sig för som sagt. Dom är ofta väldigt naiva...

Jag tror inte att killar som är våldtäktsbenägna inser det själva... Titta på alla som misshandlat folk på krogar, dom kommer tillbaka konstant o utför nya slagsmål...

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se

Sök