Projektet som spårade ur! Från början var tanken att bara turbokonvertera bilen men blev istället en totalrenovering. Detta då jag är ganska pedant med mina bilar och älskar när det är nytt och frächt. Möjligt att det åker på ett... Visa mer
Borbet A är riktigt snygga! Köp såna och sen polerar du upp banan och lackar centrumet i samma som bilen eller någon annan "fegare" färg som guld , mörkgrå , svart etc
Har skaffat generator och bromsok/hållare bak. Har skruvat isär generator och börjar montera ihop men väntar på att färg skall torka så jag får fortsätta imorgon.
Där har ni en före bild på hur den såg ut innan. Inte min på bilden men den var lika risig.
Kommer mer bilder imorgon och då skall jag inte glömma kameran hemma
gummin till bromsoken, laddningsregulator till generatorn och två temp givar
Bromsoken bak i samma fina färg som fram
Nu skall jag bara inhandla bromsslangar och dra bromsrör sen är bromsarna helt klara Har nästan slipat hela bilen så förhoppningsvis åker grundfärgen på imorgon, men senast söndag
Nu skall jag bara inhandla bromsslangar och dra bromsrör sen är bromsarna helt klara Har nästan slipat hela bilen så förhoppningsvis åker grundfärgen på imorgon, men senast söndag