"teori" B körkort, Hur tänkte ni?

JofooN Skrap
7 december 2010 · 2 098 Inlägg

Tjena!.
Nu till frågan jag ställt mig, men inte fått något svar på. smile

Du är på väg till salen där du ska skriva upp för B körkort. Nu till frågan, vad tänker du när du stiger in i salen där du ska skriva upp, vad har du för känsla, vad har du för förväntningar, är du nervös, avtar din nervositet under trovets gång?, hur känner du dig?.
Konkreta svar.


Det är frågor som jag ställt mig.

Jag ska skriva upp om om 7dagar. Jag pluggar och håller i gång. Men finns det några tips för att göra det bästa av situationen, något tips hade varit perfekt för min del.

Tack på för hand
/Jofoon

Senast redigerat av JofooN (7 december 2010)

Titta gärna in min sida och lägg en kommentar :)
Stenzzon
7 december 2010 · 173 Inlägg

Ja du för mej känndes som det som vanligt typ fast närvös som fan.
men ta GOD tid på dej strässa inte igenom läsfrågorna noga o tänkefter noga med o i fall du inte kan så tänkte ialfall jag att ta de svaret som är mest trafiksäkert o de gick ju som det gick klara de på första försöket. lycka te

dahlens SÄNK MER!
7 december 2010 · 389 Inlägg

jag var rätt nervös när jag väntade på att gå in, sen när man väl börjat provet var det ingen fara men när jag tryckte på rätta så var jag riktigt nervös. pulsen gick i 190 smile men fokusera och läs frågor och svar ordentligt så ska det gå bra smile

Volvo 240 GL "Max" (1988)
JofooN Skrap
7 december 2010 · 2 098 Inlägg

Stenzzon skrev:
Ja du för mej känndes som det som vanligt typ fast närvös som fan.
men ta GOD tid på dej strässa inte igenom läsfrågorna noga o tänkefter noga med o i fall du inte kan så tänkte ialfall jag att ta de svaret som är mest trafiksäkert o de gick ju som det gick klara de på första försöket. lycka te

Tack så mycket! smile värt att tänka på

Titta gärna in min sida och lägg en kommentar :)
JofooN Skrap
7 december 2010 · 2 098 Inlägg

dahlens skrev: