Ser riktigt lovande ut det här blir antagligen största karavanen ner till Elmia
Men ett litet PS bara för skojjs skull är om ni vet att ni har polare som ska med så får ni gärna skriva vad för bilar dom komemr i osv så vi ser så gott som alla bilar som verkligen kommer
Har ni tips förslag ideer så tveka inte att höra av er allt för att göra detta till den bästa karavanen någonsin
Vad exakt betyder håll hastigheten? Mitt monster går bara i 90 så blir rätt värdelöst att haka på om man ändå är frånåkt efter 30min
Det är enligt hastighets begränsning men samtidigt så att alla kan följa med så att säga så kommer ligga mellan 80 - 120 på E4:an så att vi kan hålla ett stadigt led hela vägen å inte tappa varann.
Vad exakt betyder håll hastigheten? Mitt monster går bara i 90 så blir rätt värdelöst att haka på om man ändå är frånåkt efter 30min
Det är enligt hastighets begränsning men samtidigt så att alla kan följa med så att säga så kommer ligga mellan 80 - 120 på E4:an så att vi kan hålla ett stadigt led hela vägen å inte tappa varann.
Fprobban kommer åka först och jag åker sist och vi kommer ha kontakt med varann så att vi kan hålla ihop ledet.