Kostar ca 300$ för tillfället + frakt. Nu har jag möjlighet att få handla mig en begagnad som inte är pairad mot en bil för 205$. Skall man köra på predatorn tycker ni? Skall jag köpa den begagnad?
Alternativet är en trinity för $600 istället vilket är lite dyrare, men den kan sjukt mycket mer:
är inte " jätte " stora skillnader i pris men jag tycker trinity ser coolast ut, resten ser fan ut som ICA självscanning läsare.
Sen om jag inte missminner mig så är trinity ett mer välkänt märke? men samtidigt så ställer den om beroende på oktanhalt? såg inga exakta siffror men ger dessa "maskiner" så stor skillnad? vad ska du använda den till?
Mer välkänt märke? Båda är diablos - predatorn är den enklare trinityn är deluxen
Sorry vad otydlig i det jag skrev, menade Trinity är mer välkänt av de andra i serien. Jo men behöver du de extra funktionerna som kommer med? Sen hade jag aldrig köpt sånt begagnat... aldrig men det är jag!
Jag tror jag kör på en Predator till min Magnum. Du kan göra fullt tillräckligt med den anser jag. Testade en 300C SRT-8 som var Predator-trimmad där utväxlingspunkterna bl.a hade ändrats med Predatorn. Den gick sjukt bra!