har någon en länk till där man får upp mer än bara en bild? skulle vilja veta pris osv. dom va faan grymt snygga, frågan är ju bara hur dom ser ut på... vet tex. 850 lysena, dom är snygga i kartongen, mer skit fula när dom sitter på "/
Det finns inga mer bilder.. Och pris kan inte finnas på nått som inte säljs
nu blev jag ledsen hoppades ju på att dom skulle finnas, dom kan väl sälja prototyper
har någon en länk till där man får upp mer än bara en bild? skulle vilja veta pris osv. dom va faan grymt snygga, frågan är ju bara hur dom ser ut på... vet tex. 850 lysena, dom är snygga i kartongen, mer skit fula när dom sitter på "/
Det finns inga mer bilder.. Och pris kan inte finnas på nått som inte säljs
nu blev jag ledsen hoppades ju på att dom skulle finnas, dom kan väl sälja prototyper
Tycker de var fula som fan. De borde ha spunnit vidare på att ha 3 ljuskällor i lyktan så som orginal är och diodblinkis ursh
ja det ser jhu såååå jävla illa ut
hatar diodtjaset även tex på deras 850lysen även om jag själv har sånna
dom är dock inte fullt så stora lysen som på 940prototypen
men min plan är att lägga igen diodhålen så man får ett slät lykthus på min 854:A
men dom till 940 kan man bara kasta i papperskorgen något annat kan man inte göra med dom=/ fast det dröjer nog inte förens alla sitter och åker runt med skiten
Men tur är la det. För Orginal Ljuserna är faktiskt väldigt fina om man har nya glas då många är sönderblästrade. blir rätt så 'klarglas' av orginal ändå.
Blir det ju inte ?? Glaset är ju lika mycket räfflat som nytt eller beg.. Sen att det ser fräschare ut är en annan femma
hejsan igen! mitt avgas rör har skramlat för mig ett litet tag nu men har inte kunnat lokalisera vartifrån men idag gjotde jag det och det kom ifrån katten ..... tog ner den och det bara ramlade ut delar så nu undrar jag om jag klarar mig utan katt jag har en varnlig 88 utan lamda ingen 88B + besikningen närmar sig 1 månad kvar !...
hejsan igen! mitt avgas rör har skramlat för mig ett litet tag nu men har inte kunnat lokalisera vartifrån men idag gjotde jag det och det kom ifrån katten ..... tog ner den och det bara ramlade ut delar så nu undrar jag om jag klarar mig utan katt jag har en varnlig 88 utan lamda ingen 88B + besikningen närmar sig 1 månad kvar !...
Sålänge katalysatorn sitter där fysiskt är det inga problem.. huruvida den fungerar eller inte är inget som bilrprovningen kollar på 88:orna.. De kollar bara CO på tomgång om jag inte minns helt fel
hejsan igen! mitt avgas rör har skramlat för mig ett litet tag nu men har inte kunnat lokalisera vartifrån men idag gjotde jag det och det kom ifrån katten ..... tog ner den och det bara ramlade ut delar så nu undrar jag om jag klarar mig utan katt jag har en varnlig 88 utan lamda ingen 88B + besikningen närmar sig 1 månad kvar !...
88a (första halvan av året 1988) = ska sitta katalysator på, behöver ej fungera. 88b (andra halvan av året 1988) = ska sitta katalysator på och SKA fungera.
Så är din bil tillverkad efter juni månad 1988 får du rappa på o hitta en fungerande katalysator, annars så låt skiten sitta tills efter besiktningen och drar rakt rör istället
88a (första halvan av året 1988) = ska sitta katalysator på, behöver ej fungera. 88b (andra halvan av året 1988) = ska sitta katalysator på och SKA fungera.
Så är din bil tillverkad efter juni månad 1988 får du rappa på o hitta en fungerande katalysator, annars så låt skiten sitta tills efter besiktningen och drar rakt rör istället
I trafik första gången i Sverige: 1987-12-01 ?? så det är ingen fara eller ?
88a (första halvan av året 1988) = ska sitta katalysator på, behöver ej fungera. 88b (andra halvan av året 1988) = ska sitta katalysator på och SKA fungera.
Så är din bil tillverkad efter juni månad 1988 får du rappa på o hitta en fungerande katalysator, annars så låt skiten sitta tills efter besiktningen och drar rakt rör istället
I trafik första gången i Sverige: 1987-12-01 ?? så det är ingen fara eller ?
Borde inte vara några problem då nej. I trafik slutet av 87 brukar innebära att det är 88:ans modell och då troligtvis 88a. Hade jag varit dig hade jag satt tillbaka katalysatorn, sett till att inget avgasläck finns och besiktgat. I värsta fall ger dom dig en tvåa och du får ragga tag på fungerande katt och pröjsa 200 spänn i efterkontroll.
Sänkningssats fram tycker jag personligen inte sänker tillräckligt mkt, men det är ju en smaksak. Prova att ta sänkfjädrar, kapa ett varv och sen skiter du i att sätta dit genomslagsgummina fram, då blir den mkt lägre + att du fortfarande får fjädring pga att du inte har några gummi som slår i.
Så länge man inte kör i apstora hålor så håller dämparna