fan vad bra det mullrar ju på ganska bra men inte överdrivet min lillasyster gick bakombilen igår så tryckte jag plattan i mattan så sa hon att det kom massa lågor och brände henne på benet
volvo 760 VÄNSTER lång baklampa sökes i bra skick inte överdrivet sol blekt och inte heller överdrivet med sprickor eller delar som saknas en spricka på 1-2 cm år jag med på men inget där det saknas delar
eller om någon har 2 som vill byta mot 2 st 740 90ans baklampor i nyskick + pengar skicka iväg ett sms då jag kanske inte svarar för jobbar lite konstiga tider
076713766
Senast redigerat av larsson740Gl (4 november 2011)
DOCK är de väldigt jobbigt att möta gamla bilar med xenon, dom bländar jävligt fint.
blir oftare bländade av nya bilar med xenon än gamla..typ samma skit
lyser mohända bra men det gör mina hella 3003 oxå så förstår inte varför dom ens är godkända som halvljus
ungefär lika obegåvat som att kombinera blinkers och vanliga lyset i samma enhet för blinkersen syns inte när man har halvljuset på om man inte står 2dm från bilen men lite sent att se att dom blinkar
DOCK är de väldigt jobbigt att möta gamla bilar med xenon, dom bländar jävligt fint.
lyser mohända bra men det gör mina hella 3003 oxå så förstår inte varför dom ens är godkända som halvljus
ungefär lika obegåvat som att kombinera blinkers och vanliga lyset i samma enhet för blinkersen syns inte när man har halvljuset på om man inte står 2dm från bilen men lite sent att se att dom blinkar
ju för sig har du rätt i, men dom är iaf optimalt inställda. är svårt att göra en sån inställning på¨äldre bilar. Men men alla tycker vi olika
ju för sig har du rätt i, men dom är iaf optimalt inställda. är svårt att göra en sån inställning på¨äldre bilar. Men men alla tycker vi olika
nej det är inte särskilt svårt å ställa in, bara det att dom flästa som har det inte orka/kan ställa in. och i dagens samhälle verkar det ju vara livsfarligt å erkänna att man inte kan saker å ting å be om hjälp