Lackerare_91 skrev:
dalcudia skrev:
Ritkigt fräck bygge, du verkar riktigt duktig och snabbt går det.... kollade själv på den cabben på blocket och var sugen men hade inga pengar. Men tror den har det bättre hos dig, hos mig hade det inte skyndat så snabbt och hade nog inte blivit lika snygg...
![smile](img/smilies/smile.png)
Måste bara säga att jag håller med dom andra om att baken borde bytas eller i alla fall byggas om rejält...
![smile](img/smilies/smile.png)
.
PS. Behöver du lite grejer till bilen så har jag lite 325 saker från min gamla bil liggandes som jag ska göra mig av med. Bla komplett kjolpaket (om du nu funderar på att byta bakdelen), motorhuv, motordelar m.m..
Kommer följa ditt projekt och det ska bli skoj
Ha det bäst
Mvh Chriz
Tackar, tack! De lät väldigt intressant! är delarna till en coupé /cab? motorhuven är i så fall väldigt intressant
![cool](img/smilies/cool.png)
Nej huven är från en sedan är jag rädd, så det passar kanske inte då kom jag på precis..... i alla fall enligt han jag köpte den av, skulle ha den på min sedan och fixa lite med den men blev aldrig av..
Du får tycke den e skitsnygg eller skitful... bara du tycker nåt får då har den fågat din uppmärksamhet och jag e nöjd.. =)