3597
Sök

Tagen av fartkamera

OEM Rox
245 Inlägg
11 april 2011
#101
Tog typ 1 månad för kompisen att få hem bara boten ifrån polisen, sen tog det ytterliggare tid innan han blev av med körkortet, var en ruskigt seg process faktiskt. Och jag tror inte du ska tänka som så att det är "Bara 25kmh över" utan snarare "Dubbelt så fort" för att kanske förstå vilka sorts straff man kan få tongue

"Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen."
Ja, och hur fort går en häst och vagn?
----------
Det stavas Stereo, inget annat.

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
11 april 2011
#102
här i kring är de en röd buss som brukar vara och hålla på vid kamerona och när den står där så brukar de blixtra  fast man kör lagligt  så du får hoppas på att de var nån sorts test dom körde

26 Inlägg
23 juni 2011
Trådstartare
#103
Grosshandlaren skrev:
Vad var det för skola? Polishögskolan, isåfall körde du för sakta.
HAHAHAHHAHAHAHA

1 277 Inlägg
23 juni 2011
#104
Det verkar ju lösa sig smile dock stör jag mej lite på moralpoliserna som även dom säkert också har kört för fort vid en skola minst en gång i livet,

5 198 Inlägg
23 juni 2011
#105
cykelpump skrev:
Det verkar ju lösa sig smile dock stör jag mej lite på moralpoliserna som även dom säkert också har kört för fort vid en skola minst en gång i livet,
har aldrig hänt sedan 1984,, 30 sträckorna är heliga. Och så borde det va för alla,,,,betänk varför gränserna finns. Oftast vid skolorna är är det ju tidsbegränsad 30 sträcka.

1 277 Inlägg
23 juni 2011
#106
gamlingen skrev:
cykelpump skrev:
Det verkar ju lösa sig smile dock stör jag mej lite på moralpoliserna som även dom säkert också har kört för fort vid en skola minst en gång i livet,
har aldrig hänt sedan 1984,, 30 sträckorna är heliga. Och så borde det va för alla,,,,betänk varför gränserna finns. Oftast vid skolorna är är det ju tidsbegränsad 30 sträcka.
Klart att dom är heliga men ja mena han ska ju inte ha skiit från folk som även dom har gjort ett sånt misstag


Sök