sååå...
Dagens Event.
Påminnelse från q-park om att min Golf står olagligt parkerad, daterat 2 dagar efter bilen stals.
Ringer kräken på q-park, förklarar min belägenhet. Det visar sig att de har alltså varit där typ en gång om dagen o lappat bilen utan att kolla huruvida den är stulen eller inte.
Bilen står alltså ute på Almgården här i Malmö. Över gatan från rosengård. typ. .. pundarjävlar.
Lillebror åker ut och inspekterar, polisen kommer dit och tittar.
För man får ju inte bara ta sin egen bil o köra iväg när den är stulen... Näe, det är ju egenmäktigt förfarande. Polisen kommer fram till att "jaha, de va ju inte så mycket att göra" här.
Varpå bror kliver in i golfen och helt sonika petar ihop trådarna till tändningen o konstaterar "Den går runt, då finns det El kvar i den i alla fall".
Enligt utsago såg poliserna lite fundersamma ut på hur de skulle reagera på en person som sätter sig o tjuvkollar sin egen bil
efter 10 sekunders testande så kom man fram till vilken sladd som skulle sitta var, varpå bilen startar och vi ger oss av som de biltjyvar vi låtsas vara. 3
Skaderapport.
Vänsterdörren är nog inte ens uppbruten, bara uppryckt.. och där hänger ett par sladdarVilka som skall kopplas ihop på vilket sätt får jag nog inte skriva här...Men i övrigt "hel"Får stå o torka upp ett par dagar i verkstanSå. De hade sabbat handtaget, stulit högtalare, sabbat tändningslåset och knäckt ratten/rattlåset. Förmodligen sparkat på ratten tills det släppte, för den är shnee'.
Laga eller sälja som gds