3237
Sök

Köpråd: Snabb bil med mycket effekt!

1 Inlägg
15 februari 2011
Trådstartare
Hej jag är ute efter att köpa en bil för ca 100 000 kr och jag letar efter en bil som både är bra på banan och vägen. har redan kollat på imprezan och alfa 147 gta... någon som har något annat förslag( ej högerstyrt)

Allmänt envis
12 512 Inlägg
15 februari 2011
GTA har en härlig maskin men är framtung, körglad ändå. Bmw M3 är ett beprövad koncept annars?

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Biltokig
310 Inlägg
15 februari 2011
varför inte högerstyrt?? Skyline är ju optimalt annars.

Harè bra

Saabifierad
2 031 Inlägg
15 februari 2011
Mitsubishi Lancer Evolution? cool

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

Skrotsamlare
4 031 Inlägg
15 februari 2011
Jag skulle passa mig för alfa, vissa modeller kräver mycket tålamod för att bara byta batteri.
En 4wd turbojaps eller en Bmw är ju det första som slår mig, men jag har hört att Jaguar XKR ska vara rolig och den är ju inte lika vanlig. Nackdelen på en sån är väl tyngden.

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...

2 230 Inlägg
15 februari 2011
vad räknas som mycket effekt då? för imprezan ligger ju på 210-250 typ om det är dom sportigare

men 200sx s14 alt s15 är trevliga bilar.

så kan det vara då det inte blev som det skulle

Biltokig
310 Inlägg
15 februari 2011
man ska ju tänka på driftkonstnader som färsäkring m,m skylinen ger jag mindre för än min 760 och då är den helförsäkrad medan volvon e bara trafik...

Harè bra

854 Inlägg
15 februari 2011
Bra utgångsobjekt med din budget för att köra bana är M3 e36. Vill du kunna pressa max på bana direkt så se till att ha pengar över till att uppgradera väghållning, bromsar och däck. Om du nu inte köper någon bil som detta redan är gjort på. Men då höjs priset istället.

Kan inte se varför han skulle behöva 4wd på bana, bara massa onödig vikt.

Sök