Phaetoon skrev:
whiper skrev:
Phaetoon skrev:
Whiper, jag känner igen mig i dig. Kan inte heller prata känslor och liknande med andra människor. Litar inte på någon så mycket. Det ska isåfall vara någon som jag vet mår lika dåligt och som har samma erfarenheter som jag själv.
okej
![smile](img/smilies/smile.png)
så de e nån som förstår iaf. visst, ja kan säga att ja mår dåligt, självmordsbenägen o sånt, men sen pratar ja inte mer me den personen, så gör ja som ja brukar, när ja snackade me psykolog, bara skrattar bort de o går därifrån.
o de du sa om att man kan snacka deppretion efter några månader, satt o räknade på de, de e snart ett år.. har för mig att ja blev allt mer deprimerad runt september oktober... så snart ett år...
Jo, man kan vara fruktansvärt öppen och avslöja en massa saker, utan att egentligen inte säga någonting alls. Det känns som om man pratar om sig själv i tredjeperson. Man bryr sig inte riktigt. Man pratar inte om sig själv typ. Sån är iaf jag.
Jag hoppas att du har haft ett par perioder som inte varit så tunga?
men ja håller me dej helt. visst, man skriver de, man gråter, men de hjälper inget. för man berättar fortfarande inte allt som tynger än.. men orkar inte berätta om allt.. o varför skulle manm berätta allt? personen man pratar bryr sej ändå inte, kan ju inte lita på att dom bryr sej, dom fejkar ändå bara allt, som alla andra...
ska tänka igenom... *blåst av en kille på 2000kr+ att han smittade mej den jäveln, pappa ringde o sa att han aldrig ville prata me mig på julafton, gjorde dumma saker på julafton, deppigt på nyår, träffade en kille som gav mig problem men intalade mig att han inte gjorde de, hotad av mitt ex under en tid, en äcklig pedofil kom på nått sjukt sätt i kontakt me mig, tjejkompis + killkompis dör, inte hur vet bara att dom dog, tjaffsade om killen me min tjejkompis, blevosams, blev våldtagen, killen va spårlöst försvunnen i två veckor, blev hotad av xet på nytt, denna gången va de inte kul, killens kompis hotade mig(påverkad så de skrek om de, o ja va livrädd), ovänn me den ända personen ja kunde prata me allt om, slut me killen, fick veta att han skulle in på Hall.* nope. kan inte komma på nån gång då ja har varit glad en hel dag... ja kan aldrig släppa de som har varit jobbigt, de e nått ja ständigt håller kvar vid, vet inte varför..