3710
Sök

BMW Orginal Emblem Demontering.

26 Inlägg
10 mars 2011
Trådstartare
tjenare!
jag har fått hem nya BMW kolfiber emblem för Huven/Bagage och ratt till min E46:A

Och då undrade ja om någon har någon aning om hur man får bort dom på huven och bagaget utan att skada lacken?!
på ratten borde det ju bara att ta en skruvmejsel?!

Tack i förväg!

mvh

It's a way of life, It's a way of love, It's a choice to make and it's a choice to love, It's a choice only we ho choose this will understand!
BMW is my choice!
Now you make your's!

Sjuksköterska, psykiatri
149 Inlägg
10 mars 2011
Huven och bakluckan är inga problem alls, jag tog en skruvmejsel lindad i en trasa, stack under emblemen o vibblade upp dem.

De sitter bara nedkörda med två plast-"nipplar".

"Allt levande föds utan orsak, vidmakthålls av svaghet och dör utav en tillfällighet"

12 086 Inlägg
10 mars 2011
Jag pillade under en morakniv och bröt bort den smile

26 Inlägg
11 mars 2011
Trådstartare
JapMax skrev:
Jag pillade under en morakniv och bröt bort den smile

Okej, fåt ta och pröva det;)  tacka för hjälpen

It's a way of life, It's a way of love, It's a choice to make and it's a choice to love, It's a choice only we ho choose this will understand!
BMW is my choice!
Now you make your's!

26 Inlägg
11 mars 2011
Trådstartare
da_eddah skrev:
Huven och bakluckan är inga problem alls, jag tog en skruvmejsel lindad i en trasa, stack under emblemen o vibblade upp dem.

De sitter bara nedkörda med två plast-"nipplar".

hade för mig det också men var tvungen att fråga innan jag prövade;) tack för hjälpen

BMW is my choice!
Now you make your's!

327 Inlägg
11 mars 2011
Jag lade ett bankkort mot kanten på emblemet som skydd för skruvmejsel som jag pillade upp emblemet med.

26 Inlägg
11 mars 2011
Trådstartare
Rs4Danderyd skrev:
Jag lade ett bankkort mot kanten på emblemet som skydd för skruvmejsel som jag pillade upp emblemet med.

okey, får ta o pröva de om dom andra krånglar;)

BMW is my choice!
Now you make your's!

Sök