Jag skulle vilja ha förslag på hemsidor där det finns prisvärda turbokit till bmw E36. Jag har hittat turbokit på smtpreformance eller vad de nu heter. Men är det någon som har köpt av dem? De begär förskottsbetalning så vill veta om det går att lita på dem?
orginal så skare hålla för 300hk men de rekomenderas att byta pinbultarna om man ska ladda över 0,5-0,6bar. om man ska ladda högre så måste packningen bytas. de är iallafall vad jag hörde från ett företag som håller på med det här.
Du får inget bra och nytt för 10,000kr. Den enda gången du kan klara dig på så billigt är om du gör typ allt själv, svetsar osv, samt antingen har mycket delar eller köper 90% begagnat och framförallt veta exakt vad du ska leta efter.
man får vad man betalar för och enligt deras sida ska man pysa trycket och ställa upp bränsletrycket vilket inte blir någon optimal lösning då är det väl ändå bättre om du köper ett eftermarknads sprut och mappar istället, blir ju trots allt mycket bättre, lite dyrare och mycket hållbarare rätta mej om jag har fel
"Dont drive faster than your guardian angel can fly"