SÅ! Då har man dämpat i alla fall EN dörrsida so far.. Skall ta tag i den andra också. Dörrarna dämpade med Silent Coat från blekinge bilradio, underbar matta.
Har varit och inhandlat lim också.. Casco S9 Super.. KALASLIM till vinyl, sitter som fan.. även om man skulle råka göra fel tyvärr.
SÅ! Då har man dämpat i alla fall EN dörrsida so far.. Skall ta tag i den andra också. Dörrarna dämpade med Silent Coat från blekinge bilradio, underbar matta.
Då var båda dörrsidorna klara.. Tanken var ju att jag skulle lägga helgen till att klä dörrarna.. Så nu vart det en massa bonustid över! Så nu ska det designas galler.
Har varit lugnt på byggandet tyvärr en liten stund.. Mitt vanliga jobb har tyvärr stått i vägen. Är lite så tyvärr som egen företagare.
Kunderna hos oss går före vad som än händer då det är dom som ser till att jag får mat på bordet varje dag.
MEN.. inga sura miner ändå hoppas jag, ska snart komma igång igen då jag har samma deadline som tidigare. Bilen SKA stå klar till Seastreams Garage´s stora träff den 14 Maj.
Får besök idag av Pierre från seastreams garage, han leker tomte idag och har kanske lite hårda julklappar med sig.. eller är han kanske en tidig påskhare och har med sig ett påskägg?
Nu är inte jag sveriges bästa fotograf med en 399:- kamera. Men jag hoppas att det duger.
Nya kabelgenomföringen.. gamla sög hundk*k rent ut sagt. En hel del jobb men inget ovanligt. Ordentliga gummigenomföringar och flexslang så ligger högtalarkablarna från Jentech säkert.
Passagerardörrsidan monterad.. bildkvaliteten är CRAP men ändå..
Mer kommer om inte allt för långt tid.. Får se om det blir normaljobb i morgon skärtorsdagen eller om man faktiskt kan jobba lite med beemern.
Jorå.. det kommer.. Varit en massa strul med att få skiten lackerad, nu har det dragit ut för långt på tiden.
Så nu måste jag göra något drastiskt snart, blir lite trött på förseningar och ursäkter.
Skuffen ska ju påbörjas så fort som möjligt men OM ska jag ska göra det så måste bilen ställas och kan då inte köras.. vilket innebär att jag måste lacka först, och lackeraren drar ut på tiden.