3053
Sök

Eftersnack, underground SpringBreak, Biltema, HBG

601 Inlägg
27 mars 2011
Eldon skrev:
xlm skrev:
Andreas83 skrev:
Jag var inte på själva träffen på eftermiddan men anslöt på Biltema kl 20 smile
Tyckte de va ok fram tills blåbären börja blanda sig i.

Bästa bilen man såg under kvällen va ju den halvrisiga röda 740in med nån Sexa i som gick skapligt,
Sådant som är kul å se smile lite sleepers

Håller med dig, han gav på en fin show, låg det en bmw sexa i den?
Och har du nån aning om vem ägaren till denna sleeper är?

mvh.

jag äger denna sleeper tongue

Ja de va kul å se den gå smile
Tummen upp för denna sleepern cool

170 Inlägg
27 mars 2011
Andreas83 skrev:
Eldon skrev:
xlm skrev:

mvh.

absolut smile jag undrar om det finns några bilder när jag leker ?

Följ mig även på min projekttråd på Facebook!!!
https://m.facebook.com/Projekttr%C3%A5d … 168085739/

KHRacing
27 mars 2011
Trådstartare
Eldon skrev:

skitbil....... :-)

601 Inlägg
27 mars 2011
Eldon skrev:
Andreas83 skrev:
Eldon skrev:

absolut smile jag undrar om det finns några bilder när jag leker ?

De är där säkert smile själv hade ja ingen kamera med mig men tror säkerligen folk fotat den wink

100% Skåning
358 Inlägg
27 mars 2011
Eldon skrev:
xlm skrev:
Andreas83 skrev:
Jag var inte på själva träffen på eftermiddan men anslöt på Biltema kl 20 smile
Tyckte de va ok fram tills blåbären börja blanda sig i.

Bästa bilen man såg under kvällen va ju den halvrisiga röda 740in med nån Sexa i som gick skapligt,
Sådant som är kul å se smile lite sleepers

mvh.

Se där ja, ägaren kom till känna, tack för showerna igår=)

908 Inlägg
27 mars 2011
jip skrev:
henkemedpuffen skrev:
palla klaga på bmwn det var ju typ bara den som var något att glo på  träffen, resten var ju bara rostiga gammla mög bilar.

big_smile

Innanför avspärrningen skulle det väl stå fräcka bilar?
Golf 3:an och den gula mondeon, eclipsen och bmw-killen som köpt ny frontläpp men inte hunnit lacka den men ändå pallade upp med lite träbitar.

WTF liksom!

Är det jag som börjar bli gammal eller håller ni inte med mig att bilkulturen är som bilskroten idag? Självklart med undantag.

frontläppen på bmwn är inte ny. var vit vid inköp

2 077 Inlägg
27 mars 2011
Eldon skrev:
jag lekte lite utanför biltema på vägen upp till rondellen + några runder utanför biltema o där va väl inget negativt med det big_smile?

Utanför är stor skillnad wink

Tyckte träffen va trevlig dock kanske lite rörig och jag vill veta vilka som vann priser med smile
Men kul att det ens händer något ju!
Senast redigerat av JDMCRAZE (27 mars 2011)

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

21 Inlägg
27 mars 2011
JDMCRAZE skrev:
Eldon skrev:
jag lekte lite utanför biltema på vägen upp till rondellen + några runder utanför biltema o där va väl inget negativt med det big_smile?

Utanför är stor skillnad wink

Tyckte träffen va trevlig dock kanske lite rörig och jag vill veta vilka som vann priser med smile
Men kul att det ens händer något ju!

väldigt förvånad över att jag drog hem 3:e plats i ljud smile

448 Inlägg
27 mars 2011
synd man inte hann klart sitt ljudbygge bara . men va kul på träffen ändå

Xzit

111 Inlägg
27 mars 2011
den skitiga v40 som nämndes innan e min vf skulle jag behöva flytta mig jag stog ju fan på gräsmattan då e man inte ivägen precis

KHRacing
27 mars 2011
Trådstartare
740_Racing skrev:
den skitiga v40 som nämndes innan e min vf skulle jag behöva flytta mig jag stog ju fan på gräsmattan då e man inte ivägen precis

Kan inte svara på om det var din bil eller nån annan, men det stod precis mitt i smeten, på asfalten några få meter bakom Henrik Elg´s Passat en volvokombi av 40-modellen, mörk till färgen & totalt otvättad.
Senast redigerat av KHRacing (27 mars 2011)

479 Inlägg
27 mars 2011
740_Racing skrev:

De va inte din, den va grön tror jag...

I´m living my life a quarter mile at the time!

Bayerische Motoren Werke
43 Inlägg
27 mars 2011
wierd skrev:
Eeh okej det var nog de mest korkade ja hört.. vad har hans bil med detta att göra? men iofs din bil e sjukt mkt tuffare.. För övrigt tkr jag att det är ganska märkligt att man kan bygga upp en hel forumtråd på att en bil burnade inne på området känner av en viss avundsjuka, men det är ju inget ovanligt här på garaget...

Amen to that!

Följ Evertsen Media på Facebook

14 Inlägg
27 mars 2011
koka skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/images/ … _large.jpg

Detta är den hatade BMW alla pratar om..
Hej.

Det är jag som har bmw turbon. när jag burnada inne på området så var där inga bilar bakom. Hade där varigt så hade jag givetvis inte gjort det. En sak till... JAG BURNAR FÖR ATT JAG KAN.
Senast redigerat av Teds (27 mars 2011)

2 011 Inlägg
27 mars 2011
Teds skrev:
koka skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/images/ … _large.jpg

Detta är den hatade BMW alla pratar om..
Hej.

Det är jag som har bmw turbon. när jag burnada inne på området så var där inga bilar bakom. Hade där varigt så hade jag givetvis inte gjort det. En sak till... JAG BURNAR FÖR ATT JAG KAN.

Synd man missade det. Hade gärna sett lite rök.
Nu bjöd snubben i röd 740 på lite till mig alla fall smile

Inte farten som dödar. Det är stoppen

111 Inlägg
27 mars 2011
den silvriga v40 med svarta fälgar var min ja den var smusig men kan fan inte ut för att tvätta den men vad e det och gnälla på? kunde ju bara skita i att glo på den ju

479 Inlägg
27 mars 2011
740_Racing skrev:
den silvriga v40 med svarta fälgar var min ja den var smusig men kan fan inte ut för att tvätta den men vad e det och gnälla på? kunde ju bara skita i att glo på den ju

Jag tyckte den inte var smutsig, tyckte den såg jävligt bra ut. De är en annan de menar tongue

I´m living my life a quarter mile at the time!

1 Inlägg
27 mars 2011
Crew hade kunnat säga till e30 efter som vi körde tillbaka och ställde bilen igen på samma plats och stod vid bilen och prata med folket om bilen. Då var det ingen som kom fram och sa något om att vi burna, Bara för folk är fjantar.Ni vågar sitta bakom era datorer och skirva och är kaxig men aldrig i verkligheten och då tycker jag man ska göra som man brukar göra och hålla käften.

957 Inlägg
27 mars 2011
wierd skrev:
BadBoy89 skrev:
Wickedsick skrev:

Den finns kvar, http://www.garaget.org/?car=220614

Mvh

det fint nu  ska alla bomba han med rösta  1p bara för det där igår hahah

Eeh okej det var nog de mest korkade ja hört.. vad har hans bil med detta att göra? men iofs din bil e sjukt mkt tuffare.. För övrigt tkr jag att det är ganska märkligt att man kan bygga upp en hel forumtråd på att en bil burnade inne på området känner av en viss avundsjuka, men det är ju inget ovanligt här på garaget...

har du rökt på eller vad är problemet?? jag tog det på skoj  och bry mej inte så jävla mycke  om det  vad andra folk ska göra. Min bil e inte tuff långt ifrån det för jag har int saktt att den e snygg tuff eler något spciellt inte avusjuk  för han KAN BURNA  och inte jag   så  gå ditt napp och gå lägg dej smile
Mhv alen

Sök