4175
Sök

MK4an har lämnat min sida! Nytt stance bygge kommer! R.I.P

Only stance works by R.Håveland aka Mingan Visit my page: https://www.facebook.com/OutstandingStance

Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
442 019 Visningar
Uppdaterades senast 3 mars 2013
2 322 Inlägg
27 december 2011
Trådstartare
Vw-Andreas skrev:
haha jo ska du inte köra på de röda tyget längre eller? smile tycker själv de är riktigt nice

ne fan jag har något annat på G tongue kan inte säga riktigt än

633 Inlägg
27 december 2011
haha :p jag har beställt kedja/kitt till min vr6a så nu jävla få jag väl slänga upp en tråd ^^ kommer bara ångra om jag säljer vr6an så skiter i det ^^

2 322 Inlägg
27 december 2011
Trådstartare
Vw-Andreas skrev:
haha :p jag har beställt kedja/kitt till min vr6a så nu jävla få jag väl slänga upp en tråd ^^ kommer bara ångra om jag säljer vr6an så skiter i det ^^

tro du gör rätt med o behålla den.. jag själv ångrade mig som fan när jag sålde min vr6a den svarta 3 dörrars.
men jag kompleterade med min mk4 sen så jag blev nöjd, fast den är  en aning slöare än en vr6 big_smile

633 Inlägg
28 december 2011
mingan77 skrev:
Vw-Andreas skrev:

tro du gör rätt med o behålla den.. jag själv ångrade mig som fan när jag sålde min vr6a den svarta 3 dörrars.
men jag kompleterade med min mk4 sen så jag blev nöjd, fast den är  en aning slöare än en vr6 big_smile

haha jo men en mk4 hade inte skadat o ha ju :p du få hitta en vr6a igen ? ;D ska bli kul o åka på lite träffar i sommar se alla vw,s

2 322 Inlägg
28 december 2011
Trådstartare
Vw-Andreas skrev:
mingan77 skrev:
Vw-Andreas skrev:

haha jo men en mk4 hade inte skadat o ha ju :p du få hitta en vr6a igen ? ;D ska bli kul o åka på lite träffar i sommar se alla vw,s

ja kanske, har inte råd med  vr6  just nu.. just nu skaja kosta på min mk4a  mkt pengar slängs in i den

633 Inlägg
28 december 2011
mingan77 skrev:
Vw-Andreas skrev:
mingan77 skrev:

ja kanske, har inte råd med  vr6  just nu.. just nu skaja kosta på min mk4a  mkt pengar slängs in i den

ja bättre o lägga pengarna på en bil så bygget går framåt ;D

2 322 Inlägg
28 december 2011
Trådstartare
Vw-Andreas skrev:
mingan77 skrev:
Vw-Andreas skrev:

ja bättre o lägga pengarna på en bil så bygget går framåt ;D

absolut tongue en bil i taget

2 322 Inlägg
28 december 2011
Trådstartare
Idag fick jag hem ett kuvert från usa.. tongue från föregående reportage av min bil , så fick jag dekaler av dom tongue www.stanceiseverything.com

galet snälla dom är borta i Usa tongue

http://i1198.photobucket.com/albums/aa448/mingan77/IMG_5989.jpg

633 Inlägg
2 322 Inlägg
29 december 2011
Trådstartare
Vw-Andreas skrev:
de va ju nice ;D

aldrig fel när man får något från utlandet gratis tongue

633 Inlägg
29 december 2011
mingan77 skrev:
Vw-Andreas skrev:
de va ju nice ;D

o nej de är det inte :p ;D   hur går det med inredningen?

2 322 Inlägg
29 december 2011
Trådstartare
Vw-Andreas skrev:
mingan77 skrev:
Vw-Andreas skrev:
de va ju nice ;D

o nej de är det inte :p ;D   hur går det med inredningen?

igår vad jag o hämtade resterande av inredningen svarta lister, konsol handsfack osvosv så undre delen av inredningen ska väl fixas i dagarna. väntar bara på att mina svarta säkerhetsbälten ska  torka  innan. har tvättat av dom vettu tongue
och nästa år får jag mitt meterial till stolpar och tak med  då kläs de och se ska väl i största del inredningen vara klar.

633 Inlägg
29 december 2011
härligt big_smile snyggare med svart inredning när bilen är svart också smile vad ska du använda för lim till taket sen då ? spray lim från biltema?

själv ska jag dra mig till tygboden imån o kolla mer efter tyg till bilen ;D

2 322 Inlägg
29 december 2011
Trådstartare
Vw-Andreas skrev:
härligt big_smile snyggare med svart inredning när bilen är svart också smile vad ska du använda för lim till taket sen då ? spray lim från biltema?

själv ska jag dra mig till tygboden imån o kolla mer efter tyg till bilen ;D

3M spraylim till stolparna, vattenlöslig casco lim till taket,  min  kompis som har samma material som också  klär tak, stolpar, det funkade inte med spray lim till de material så han testade med  cascos och det fungera utmärkt.

633 Inlägg
29 december 2011
jaha okey ;D ska köpa det också då så skiten sitter fast

2 322 Inlägg
29 december 2011
Trådstartare
Vw-Andreas skrev:
jaha okey ;D ska köpa det också då så skiten sitter fast

till stolparna  går det åt 2 burkar. 267kr st

633 Inlägg
29 december 2011
ofan :p men ska bara klä Bagaget samt tak för mina Stolpar är Svarta standard ju ^^ bara taket som är äckel vitt

2 322 Inlägg
29 december 2011
Trådstartare
Vw-Andreas skrev:
ofan :p men ska bara klä Bagaget samt tak för mina Stolpar är Svarta standard ju ^^ bara taket som är äckel vitt

klä stolparna med samtidigt tongue stolpar tak vore väl lämpligaste ?

633 Inlägg
29 december 2011
ne haha vill inte förstöra inredningen hehe så fall om man skaffar andra stolpar o klä om de kan jag göra . :p

men jag har ju tänkt ha Svart/grått/vitt sådant tyg du hade i rött på någon sida här och då går de ihop rätt bra med svarta stolpar smile

2 322 Inlägg
29 december 2011
Trådstartare
Vw-Andreas skrev:
ne haha vill inte förstöra inredningen hehe så fall om man skaffar andra stolpar o klä om de kan jag göra . :p

men jag har ju tänkt ha Svart/grått/vitt sådant tyg du hade i rött på någon sida här och då går de ihop rätt bra med svarta stolpar smile

tongue ja köp 6 st stolpar, jag har dubbla av dom tongue

Sök