Åfan jag hade tagit fel på subarun då :S finns det inte en som bara ät STI med 219 hk?
det är många som inte har koll på modellbetäckningen på dom här bilarna då dom finns i en massa olika varianter och special versioner och ibland även special version på special versionen dvs olika limited edition varianter.
det finns ingen STI som är på 219Hk utan det är GT (92-00)/WRX (01->) som har det. en oldage STI (92-00) är på ca 280Hk och dom såldes aldrig i sverige utan här va "värsting" modellen GT med knappt 220Hk på newage (01->) så skiljer det en jävla massa imellan en WRX och en WRX STI och det va först här som det gick att få en STI som vänsterstyrd då dom innan bara fanns som högerstyrda.
Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.
evon har ju diffpumpar som krabba, är barnsjukdom på dom, eftersom jag har en av varje så kan jag säga att evo är bra mkt dyrare i drift än vad sti är!
Kollade på försäkrning på mig på evo 4 och det var ju fina priser. Kollad på internet lite snabbt fick upp en på 55 000 kr hel försäkring då, sen trafik fick jag upp på 12 000. det var inte så billigt, Är 22 år så inte konstigt..
Men du har ju knappt åkt nåt med din ju? eller du kanske har haft fler?
evo har väl gått en 1700 mil i mina ägo, haft den i nästan 5 år nu, ett diffpumpsras har jag lyckas med, diffpump är 30k utan arbetet fördelningslåda är 50k
kom ihåg att maskinskadan inte gäller på impoterade bilar hos dom flesta försäkringsbolagen det är ju det som brukar gå ner sig, specielt om man inte har koll på oljenivån i fördelninglådan
Men du har ju knappt åkt nåt med din ju? eller du kanske har haft fler?
evo har väl gått en 1700 mil i mina ägo, haft den i nästan 5 år nu, ett diffpumpsras har jag lyckas med, diffpump är 30k utan arbetet fördelningslåda är 50k
kom ihåg att maskinskadan inte gäller på impoterade bilar hos dom flesta försäkringsbolagen det är ju det som brukar gå ner sig, specielt om man inte har koll på oljenivån i fördelninglådan
shiiit så jävla dyrt.. hur lyckades du med det?? spann du för mycket eller???
Men du har ju knappt åkt nåt med din ju? eller du kanske har haft fler?
evo har väl gått en 1700 mil i mina ägo, haft den i nästan 5 år nu, ett diffpumpsras har jag lyckas med, diffpump är 30k utan arbetet fördelningslåda är 50k
kom ihåg att maskinskadan inte gäller på impoterade bilar hos dom flesta försäkringsbolagen det är ju det som brukar gå ner sig, specielt om man inte har koll på oljenivån i fördelninglådan
shiiit så jävla dyrt.. hur lyckades du med det?? spann du för mycket eller???
nä dom går bara sönder utan man gör något, hänt på mängder med bilar i sverige, så man ska ha lite koll om man köper om dte är bytt eller inte
evo har väl gått en 1700 mil i mina ägo, haft den i nästan 5 år nu, ett diffpumpsras har jag lyckas med, diffpump är 30k utan arbetet fördelningslåda är 50k
kom ihåg att maskinskadan inte gäller på impoterade bilar hos dom flesta försäkringsbolagen det är ju det som brukar gå ner sig, specielt om man inte har koll på oljenivån i fördelninglådan
shiiit så jävla dyrt.. hur lyckades du med det?? spann du för mycket eller???
nä dom går bara sönder utan man gör något, hänt på mängder med bilar i sverige, så man ska ha lite koll om man köper om dte är bytt eller inte
Åfyfan. det var inte billigt.. hur märker man att den har gått då??