Arbetet med att forma ek-detaljerna har gått ganska bra :-) fortsatte därför ikväll med att tillverka några fästen i aluminium.
Ska försöka mig på att göra några andra småsaker imorgon , sen blir det inget på fredag men under lördag borde jag kunna avslöja vad det ska bli , ser nämligen ut att kunna fungera ungefär som jag tänkt mig.
Senast redigerat av eastmotorsport (2 november 2011)
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Tyckte det var snygga bilder med eklisterna/aluminiumprofilerna med kort skärpedjup, där bitarna du skar bort ligger på bordet ur fokus. Måste vara ganska bra "vanlig liten olympus" med rätt stor bländaröppning.
Kan fortfarande inte komma på vad det kan bli av dessa lister, men nu är det väl nära tills vi får veta va?
Tyckte det var snygga bilder med eklisterna/aluminiumprofilerna med kort skärpedjup, där bitarna du skar bort ligger på bordet ur fokus. Måste vara ganska bra "vanlig liten olympus" med rätt stor bländaröppning.
Kan fortfarande inte komma på vad det kan bli av dessa lister, men nu är det väl nära tills vi får veta va?
Ja kameran funkar utmärkt, helt klart.
Lär ju bli en hållare för bagage på bakluckan, som på äldre bilar, alternativt morgan och mordernare bilar har väl detta som tillval också i o förs sig...
Lär ju bli en hållare för bagage på bakluckan, som på äldre bilar, alternativt morgan och mordernare bilar har väl detta som tillval också i o förs sig...
rätt eller fel?
Lycka till!! //jack
Helt rätt :-) Avgörandet kommer i helgen , vet ju inte riktigt hur det kommer att se ut men jag kör nog vidare och monterar på den extralucka jag har.
Bra uträknat Jackack
Mycket sågande blir det och en del funderande också. Idag har 330;n tvättats ordentligt på översida , insida , motorrum och undersida inför vinteravställningen. Lite mer jobb på bagageräcket hanns också med.
Stödlister i ytterkanterna tillverkas i ex förståss...
jämnar till bakkanterna i snygg radie...
...fixar en svängd undersida så den får lite stil...
provar lite...