2891
Sök

Byte av växelspakskonpp.

2 Inlägg
13 maj 2011
Trådstartare
Är det någon här som vet hur man bär sig åt för att byta växelspaksknoppen på en volvo s60??

Tacksam för svar.

206 Inlägg
13 maj 2011
Ska du byta till Spaceball? det är lätt att få av ramen eller grunden, ta tag i bakkant, efter du skuvt bak luckan i mitten, bara dra upp bakkanten så lossnar den fram som gångjärn typ, men sen tyvärr har jag inte pillat mer, tog bara av den biten när jag skulle montera Lågnivå adapter på sterion på V70'n min smile

Rub Dub a Dubstep

CAD-konstruktör
1 392 Inlägg
14 maj 2011
MrThing skrev:
Är det någon här som vet hur man bär sig åt för att byta växelspaksknoppen på en volvo s60??

Tacksam för svar.

Vilken har du idag? Spaceball eller den vanliga?

Är det den vanliga tror jag man bara bryter loss pennhållaren. Sedan lossar du kåpan runt damasken och trär den över knoppen. Tror det sitter någon form utav låsning på insidan av damasken. Är dock inte helt 100 på detta men känns rimligt smile

Behöver du ha något uppritat så hör av dig!

2 Inlägg
15 maj 2011
Trådstartare
F4S4N skrev:
MrThing skrev:

Tacksam för svar.

Vilken har du idag? Spaceball eller den vanliga?

Är det den vanliga tror jag man bara bryter loss pennhållaren. Sedan lossar du kåpan runt damasken och trär den över knoppen. Tror det sitter någon form utav låsning på insidan av damasken. Är dock inte helt 100 på detta men känns rimligt smile

Jag har den vanliga idag.

Tcka för svaret jag ska kolla.

781 Inlägg
15 maj 2011
Byta knopp kan vara ett helsicke på många bilar.Man får många gånger såga sönder knoppen.Vet ej dock om det är nödvändingt här..

Sök