Ber isf om ursäkt för mitt snack om lmm då ja bara gick på årsmod och antog att de var T7 i denna. som brains skrv så hojta till om du har vägarna förbi gävle så kan vi kolla felkoder på den med.
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Hände detta i samband med något eller bara helt random? Har du kollat upp alla slangar till magnetventilen också? Om du har vägarna förbi Gävle så har jag en MV som jag VET fungerar som du kan få prova.
tror de bara kom.. a jag har kollat alla slangar som man ser.. ingen som har en tändkasset liggandet till T5 som man kan köpa..?
Hände detta i samband med något eller bara helt random? Har du kollat upp alla slangar till magnetventilen också? Om du har vägarna förbi Gävle så har jag en MV som jag VET fungerar som du kan få prova.
tror de bara kom.. a jag har kollat alla slangar som man ser.. ingen som har en tändkasset liggandet till T5 som man kan köpa..?
så du med andra ord en svart tändkassett? då har du säkert felet där isåfall.. iomed knackdetekteringen inte funkar som den ska ihop med t5 systemet..
så du med andra ord en svart tändkassett? då har du säkert felet där isåfall.. iomed knackdetekteringen inte funkar som den ska ihop med t5 systemet..
Ber isf om ursäkt för mitt snack om lmm då ja bara gick på årsmod och antog att de var T7 i denna. som brains skrv så hojta till om du har vägarna förbi gävle så kan vi kolla felkoder på den med.
va in till mekonomen efter jag cippat bilen för jag fick en fel kod om att lamdan va kortsluten.. de va den enda felkoden jag hade. tog bort den å sen har allt varit bra..
Om du kopplar ur elkontakten till MV'n så ska bilen ladda 0,45. Gör den inte det så ställer man in det med stången.
Jag har både en fungerande MV och röd tändkasett liggandes om du vill prova.
Okay tack de måste jag prova.. Jag har ju köpt en spritt ny mv borde inte vara fel på den tycker man men.. Men en annan tändkasett skulle jag behöva. Nåt du kan sälja eller? MVH..