2651
Sök

Inför: BMW´s of Sweden #2 - 10 juli

1 393 Inlägg
17 juni 2011
Trådstartare
Låter bra boys! Jag lägger upp den samåkningstråden på de olika forumen, precis som med Stockholmstråden!

Bra initiativ!

Bara att joina för er som kommer uppfrån Dalahållet:

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=217976

Mvh
Senast redigerat av Mfive (17 juni 2011)

CEO @ Bimmers Of Sweden

66 Inlägg
18 juni 2011
kommer lätt sålt alla mina bmw o köpt en billig fin en 520 ska ha en M3

45 Inlägg
18 juni 2011
FK-R skrev:
nyman88 skrev:
FK-R skrev:
Jag och sambon kommer givetvis med Imola M3'an! Kan inte annat göra efter en så lyckad träff senast. Jag kommer åka från Västerås och styr gärna ihop en samåkning om intresse finns?!

bla jag är intresserad

Okej, kul att höra! Jag slänger ihop en tråd om detta så får man skriva upp sig där, vi bör ju vara ett gäng om det ska vara någon mening! smile

mvh//Fredrik

Jag hänger på från Västerås! smile

544 Inlägg
18 juni 2011
Fan detta blir ju dagen efter power meet såg jag nu... Nu vart det knivigt för min del.

Prestanda med stil

1 393 Inlägg
18 juni 2011
Trådstartare
nyman88 skrev:
Fan detta blir ju dagen efter power meet såg jag nu... Nu vart det knivigt för min del.

Hehe, det var därför vi lade träffen efter bl.a. Power Meet. Du får knäppa ett par bärs mindre på lördagen så slår du två flugor i en smäll, precis som de tappra BMW-ägare som åker tidigt från Gatebil i Norge för att hinna till träffen!
Respekt för det!!cool

CEO @ Bimmers Of Sweden

45 Inlägg
18 juni 2011
Mfive skrev:
nyman88 skrev:

Hehe, det var därför vi lade träffen efter bl.a. Power Meet. Du får knäppa ett par bärs mindre på lördagen så slår du två flugor i en smäll, precis som de tappra BMW-ägare som åker tidigt från Gatebil i Norge för att hinna till träffen!
Respekt för det!!cool

Annars så går det nog lika bra och knäppa en Cola istället! Haha =P

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
18 juni 2011
Nu börjar man bli lite stressad och hoppas att sänksatsen kommer i tid, ljudet monteras och en tak-korgs-rigg ska lastas på!!

Taggad är bara förnamnet!! big_smile

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |

1 393 Inlägg
19 juni 2011
Trådstartare
Nä, du hinner mannen, du hinner!!

Fått svar av fröken Beemer Södertälje? Släng bara upp en tid när ni stannar till där annars.

CEO @ Bimmers Of Sweden

154 Inlägg
19 juni 2011
Arne -en tråd om mötesplats och tid kommer upp under dagen smile
Mfive skrev:
Nä, du hinner mannen, du hinner!!

Fått svar av fröken Beemer Södertälje? Släng bara upp en tid när ni stannar till där annars.

126 Inlägg
19 juni 2011
bmw-328i skrev:
ja kommer blev en bmw cab m-stuk

Trevligt, kommer du haka på oss från V-ås då kanske? smile

154 Inlägg
19 juni 2011
Nu finns det för en tråd för alla som vill åka från Södertälje wink

See you when you get there!! smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=218123

66 Inlägg
19 juni 2011
FK-R skrev:
bmw-328i skrev:
ja kommer blev en bmw cab m-stuk

Trevligt, kommer du haka på oss från V-ås då kanske? smile

yepp varför inte

1 393 Inlägg
19 juni 2011
Trådstartare
Perfekt för de som kommer från Dalahållet! smile

Ni med BMW som är medlemmar här på Garaget och som tänkt komma, signa upp här i tråden när ni bestämt er och/eller på Facebook: http://www.facebook.com/group.php?gid=1 … 4325500111
Senast redigerat av Mfive (19 juni 2011)

CEO @ Bimmers Of Sweden

hater
656 Inlägg
19 juni 2011
ingen tråd för oss från skaune?

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

1 393 Inlägg
19 juni 2011
Trådstartare
Gör gärna en sådan! smile
Vet att flera skånebor på Facebook ska komma. Om de är medlemmar här vet jag inte. Ska tipsa ett gäng skånska Beemerägare idag tänkte jag.

CEO @ Bimmers Of Sweden

hater
656 Inlägg
19 juni 2011
jaha, nee trodde d fanns en redan

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

539 Inlägg
19 juni 2011
Mfive skrev:
Perfekt för de som kommer från Dalahållet! smile

Ni med BMW som är medlemmar här på Garaget och som tänkt komma, signa upp här i tråden när ni bestämt er och/eller på Facebook: http://www.facebook.com/group.php?gid=1 … 4325500111

Jag har nog redan tackat ja på fejjan. Men skriver väl här oxå då att jag ska komma. big_smile

Edit: Såg att jag redan skrivit här att jag ska komma med tongue Andra inlägget. Haha
Senast redigerat av 42emil (19 juni 2011)

1 393 Inlägg
19 juni 2011
Trådstartare
Masaru skrev:
jaha, nee trodde d fanns en redan

Ok, nope! Grejar du en?

CEO @ Bimmers Of Sweden

hater
656 Inlägg
19 juni 2011
Haha kanske, ska höra med de från fb först smile

Sök