Är snuten emot mig om jag åker utan bakstötfångare ner ? från GBG? Har blivit stoppad här utan bakstötfångare för bara rutinkontroll men dom har aldrig sagt nåt?
Ångest nu om man ska ner eller inte haha...
I vanliga fall säger dom väl inte så mycket. men en helg som denna och när dom har kontroller utanför träffen är dom griniga som fan. ska gnällla på allt. jag har åkt in på flygande bes för 2 år sedan och nästan förra året igen. dom klagade till och med på VINKELN på min skylt. riktiga fågelholkar. så de är väl en ren chansning man får ta om man kör dit. kan väl inte bli så höga böter?
Dom e sviniga o krängda som fan just denna helg. men jag tror i värsta fall åker du på ombesikt.. säg att någon stal bakkjolen lördagnatt o du ville ändå till vallåkra på söndagen..
[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]
Ska såklart ner det e ju tradition. Har en lite fundering, när man läser i bilsport låter det som inga bilar ställer ut på lördagen är det så? Har bara vart där på söndagar innan verkar ju hända mer på söndagen iaf om man läser bilsport.
Ska såklart ner det e ju tradition. Har en lite fundering, när man läser i bilsport låter det som inga bilar ställer ut på lördagen är det så? Har bara vart där på söndagar innan verkar ju hända mer på söndagen iaf om man läser bilsport.
Ha d fint
Söndagen är det som gäller om du inte vill se lastbilar och jänkejärn.