4137
Sök

Inför Vallåkra Träffen 2011 den 20-21 augusti

Trabant und Saab Uber alles:) 14
1 035 Inlägg
8 augusti 2011
Trådstartare
Smajly skrev:
Andy_R skrev:
borka_grabben skrev:

Ja undrar jag med vilken camping ska man bo på ? smile

Det är nog rätt så lika, råå vallar i helsingborg eller borstahusens i landskrona. I princip samma avstånd till vallåka också. Så bara att välja.

Slå upp tälten på åkern vid vägkanten.. dom håller på för fullt nu dessa dagar och skördar så det lär gå fin fint.

nja bönnderna e relativt gnälliga av sig runt omkring tongue

Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
Projekt tråden
Trabant Projektet 14

3 059 Inlägg
8 augusti 2011
Drfrasse skrev:
Smajly skrev:
Andy_R skrev:
Det är nog rätt så lika, råå vallar i helsingborg eller borstahusens i landskrona. I princip samma avstånd till vallåka också. Så bara att välja.

Slå upp tälten på åkern vid vägkanten.. dom håller på för fullt nu dessa dagar och skördar så det lär gå fin fint.

nja bönnderna e relativt gnälliga av sig runt omkring tongue

Jovisst, dom kan va jevligt gnälliga har vi i flygklubben märkt smile Men man måste ju kunna hitta en liten glänta runt omkring där man kan ha ett litet tält.. finns ju en hel del ställe..
annars frågar man nån som bor i närheten om man kan få sätta tältet på deras parkeringsplats eller gräsmatta eller nått..
Senast redigerat av Smajly (8 augusti 2011)

57 Inlägg
9 augusti 2011
okej tack för varierande svar smile läste på hemsidan http://www.vallakratraffen.com/ att det även finns camping på Vallåkra IP men där gick det inte och förboka plats, någon som vet hur det brukar se ut där knökfullt direkt lr? tongue

Black Smoke Racer
73 Inlägg
9 augusti 2011
borka_grabben skrev:
okej tack för varierande svar smile läste på hemsidan http://www.vallakratraffen.com/ att det även finns camping på Vallåkra IP men där gick det inte och förboka plats, någon som vet hur det brukar se ut där knökfullt direkt lr? tongue

Undrar de samma tongue ?

163 Inlägg
9 augusti 2011
xantee skrev:
alex_bmw skrev:
streetdj skrev:
Tjenare

Tänkte se om det finns intresse för en bmw-träff på Lördagen efter Vallåkra

Några intresserade? 

Mvh streetdj

Intresse finns nästan alltid i helsingborg. Frågan är dock om inte det kanske hade varit bättre med en Tysk-bilsträff? lite mer bilar som kanske ställer ut då. Men i vilket fall så lär där nästan garanterat komma folk smile

låter bättre med tyskträff.. hade stått på första parkett!!!!

kanske lite trevligare att cruza runt med bara tyskar till dom olika evenmangen på kvällen
man träffas kanske 15 min, sedan åker man till där det händer

Familia Hyllinge parkering eller Väla MAX parkering skulle kanske vara en bra start ....

613 Inlägg
9 augusti 2011
Fan ska bli roligt på Vallåkra. Nu sitter det ny motor och Växellåda i då min gamla motor dog sad Hade sport filter i spoilern och det började att regna som fan så kom vatten in i motorn sad Men men nu sitter det i nytt från en 97:a Och ja fan Streetdj det värkar vara bra ide att samlas några Bmw bilar och köra runt med på vallåkra. Jag är på.

patrikfaremo
9 augusti 2011
borka_grabben skrev:

Där blir aldrig helt fullt så finns alltid nån yta över värt å tänka på att det inte är som en valig camping osv men där e bra fest=)

57 Inlägg
9 augusti 2011
okej smile Tack för svaret smile

90 Inlägg
9 augusti 2011
streetdj skrev:
xantee skrev:
alex_bmw skrev:

Intresse finns nästan alltid i helsingborg. Frågan är dock om inte det kanske hade varit bättre med en Tysk-bilsträff? lite mer bilar som kanske ställer ut då. Men i vilket fall så lär där nästan garanterat komma folk smile

kanske lite trevligare att cruza runt med bara tyskar till dom olika evenmangen på kvällen

Familia Hyllinge parkering eller Väla MAX parkering skulle kanske vara en bra start ....

jag är på...

163 Inlägg
10 augusti 2011
xantee skrev:
streetdj skrev:
xantee skrev:

jag är på...

ska försöka få fatt på E30 turbo bilarna som brukar showa, så vi blir ett gäng

163 Inlägg
10 augusti 2011
en liten godbit från förra året

http://www.youtube.com/watch?v=j1h5lnMnnxE

1 035 Inlägg
10 augusti 2011
Trådstartare
campingen brukar va kaos tongue

Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
Projekt tråden
Trabant Projektet 14

613 Inlägg
11 augusti 2011
FenixxLasse skrev:
Att HUR jag längtar :p

big_smile det gör vi nog alla haha

38 Inlägg
11 augusti 2011
Fan några arbets kollegor som ligger hemma med feber och ont i halsen här, tänk om man drar på sig något skit inför vallis helgen ? Hemsk tanke!

613 Inlägg
11 augusti 2011
WIGGE_73 skrev:
Fan några arbets kollegor som ligger hemma med feber och ont i halsen här, tänk om man drar på sig något skit inför vallis helgen ? Hemsk tanke!

Kasta ut dem haha

Aufrecht Melcher Großaspach
292 Inlägg
11 augusti 2011
WIGGE_73 skrev:

Feber går ju att köra bil med, jag är mer oroad över vädret..

38 Inlägg
11 augusti 2011
93T skrev:
WIGGE_73 skrev:

Feber går ju att köra bil med, jag är mer oroad över vädret..

Ja det är ju sant
Senast redigerat av WIGGE_73 (11 augusti 2011)

1 035 Inlägg
11 augusti 2011
Trådstartare
finns grusplanen utanför härslövs skola o campa på med? smile

Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
Projekt tråden
Trabant Projektet 14

653 Inlägg
11 augusti 2011
streetdj skrev:
xantee skrev:
alex_bmw skrev:

Jag är också på!

Smoke tires not drugs

Sök