Det är nog rätt så lika, råå vallar i helsingborg eller borstahusens i landskrona. I princip samma avstånd till vallåka också. Så bara att välja.
Slå upp tälten på åkern vid vägkanten.. dom håller på för fullt nu dessa dagar och skördar så det lär gå fin fint.
nja bönnderna e relativt gnälliga av sig runt omkring
Jovisst, dom kan va jevligt gnälliga har vi i flygklubben märkt Men man måste ju kunna hitta en liten glänta runt omkring där man kan ha ett litet tält.. finns ju en hel del ställe.. annars frågar man nån som bor i närheten om man kan få sätta tältet på deras parkeringsplats eller gräsmatta eller nått..
okej tack för varierande svar läste på hemsidan http://www.vallakratraffen.com/ att det även finns camping på Vallåkra IP men där gick det inte och förboka plats, någon som vet hur det brukar se ut där knökfullt direkt lr?
okej tack för varierande svar läste på hemsidan http://www.vallakratraffen.com/ att det även finns camping på Vallåkra IP men där gick det inte och förboka plats, någon som vet hur det brukar se ut där knökfullt direkt lr?
Tänkte se om det finns intresse för en bmw-träff på Lördagen efter Vallåkra
Några intresserade?
Mvh streetdj
Intresse finns nästan alltid i helsingborg. Frågan är dock om inte det kanske hade varit bättre med en Tysk-bilsträff? lite mer bilar som kanske ställer ut då. Men i vilket fall så lär där nästan garanterat komma folk
låter bättre med tyskträff.. hade stått på första parkett!!!!
kanske lite trevligare att cruza runt med bara tyskar till dom olika evenmangen på kvällen man träffas kanske 15 min, sedan åker man till där det händer
Familia Hyllinge parkering eller Väla MAX parkering skulle kanske vara en bra start ....
Fan ska bli roligt på Vallåkra. Nu sitter det ny motor och Växellåda i då min gamla motor dog Hade sport filter i spoilern och det började att regna som fan så kom vatten in i motorn Men men nu sitter det i nytt från en 97:a Och ja fan Streetdj det värkar vara bra ide att samlas några Bmw bilar och köra runt med på vallåkra. Jag är på.
Där blir aldrig helt fullt så finns alltid nån yta över värt å tänka på att det inte är som en valig camping osv men där e bra fest=)
Intresse finns nästan alltid i helsingborg. Frågan är dock om inte det kanske hade varit bättre med en Tysk-bilsträff? lite mer bilar som kanske ställer ut då. Men i vilket fall så lär där nästan garanterat komma folk
kanske lite trevligare att cruza runt med bara tyskar till dom olika evenmangen på kvällen man träffas kanske 15 min, sedan åker man till där det händer
Familia Hyllinge parkering eller Väla MAX parkering skulle kanske vara en bra start ....
jag är på...
ska försöka få fatt på E30 turbo bilarna som brukar showa, så vi blir ett gäng