Dotzie skrev:
![smile](img/smilies/smile.png)
.
..det var ju intressant denna diskussion....jag har reflekterat över samma.....en klassiker på senare tid är ju också....bilen är i nästan nyskick åsså rabblar upp diverse fördelar sedan kommer det som en smäll på käften...." och nu till det tråkiga...typ bilens motor har exploderat men kan fixas lätt av den som orkar...![smile](img/smilies/smile.png)
Detta med bud är ju helt outstanding sjukt...du vet väl vad du vill ha för din bil...skriv då ut priset så får diskussionen starta där.....till det hör ju också...." jag kastar alla skambud i papperskorgen"...jaha...och....men sätt för fan ut priset då..
![smile](img/smilies/smile.png)
Min gamla morfar sa ofta...det finns folk till allting..
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
"Hade tänkt göra det men du vet jag har bara inte orkat"
"Hade tänkt fixa det här men jag har ont om pengar...... bytes förövrigt mot någon annan rolig bil, även obesiktigade eller bilar med småfix"
![tongue](img/smilies/tongue.png)
Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!