Vad är utställningens tävling inriktad på bästa Stance eller bara hur bilen sitter mot backen, markfrigång eller är det som en vanlig utställning? Helheten och stance-delen som ett tema?
Vad är utställningens tävling inriktad på bästa Stance eller bara hur bilen sitter mot backen, markfrigång eller är det som en vanlig utställning? Helheten och stance-delen som ett tema?
Kommer att bli riktigt bra oavsett
Mvh Andro
När vi från "juryn" röstar så kommer vi självklart enas som den bilen som ser bäst ut överlag, jag kan ju bara tala för mig själv men jag bedömmer nog efter helheten, fetast bil helt enkelt! Sen hur folket röstar har vi ingen aning om
Mvh Joakim Skagerlind - 0760 - 940 776 http://www.garaget.org/Viper89
E28 Turbo || E39 530D || E30 324TD ||
Only Beemers with a snail on...
Antar att våran Pure Passion inte passar in bland bilarna ni vill ha i utställningen...
// Lelle
Ni är självklart välkomna, vi vill inte särbehandla folk på så sätt. Absolut inte. Men som du själv säger så är det inte helt rätt typ av stuk på eran bil för just den här träffen
Mvh Joakim Skagerlind - 0760 - 940 776 http://www.garaget.org/Viper89
E28 Turbo || E39 530D || E30 324TD ||
Only Beemers with a snail on...
Ja, som Viper89 skriver så är bestämt alla välkomna! Men själva "Main theme" är stance! Men vi vill fortfarande alla ska komma och få upp ögona för just Stance!
Jag vill åka ner på fredag och sen åka hem antingen på lördag kväll eller söndag.. någon som vet något bra ställe man ska bo på hotell typ helst med garage.. Mvh Alexander
Jag vill åka ner på fredag och sen åka hem antingen på lördag kväll eller söndag.. någon som vet något bra ställe man ska bo på hotell typ helst med garage.. Mvh Alexander
det beror ju som sagt helt på vilken storlek på plånboken du har?
Låter jävligt kul, hoppas man kan komma och isåfall hunnit köpa och fått på en Golf 2 CL-läpp och vinklat framhjulen lite mer, samt fler stickers of course
Ja det behöver väl inte kosta över 2000 iallafall.. men runt 1500 kr kanske..
Ja det behöver väl inte kosta över 2000 iallafall.. men runt 1500 kr kanske..