Hon ser ju skapligt nöjd ut! Och det förstår man.. Hur som helst har du gjort ett jäkla bra och smakfullt jobb på kort tid, Klart imponerande! Nu ser man fram emot en liten filmsnutt..
Grymt snyggt blev det! Borde funnits i den färgen från fabrik (fast då hade inte din mors blivit lika speciell)
Ser skapligt glad ut trots tidigt på morgonen
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Trevligt projekt, alltid kul att kunna överraska och det såg ju ut att gå hem ordentligt.
Måste få ställa en fråga angående GoPro kameran. Jag har en likadan och brukar montera den på samma sätt eftersom man ju inte vill sätta sugkoppen på lacken. Men jag får aldrig något bra ljud, bara massa vindbrus så fort hastigheten går över 20 - 30 km/h. Har t.o.m varit i kontakt med GoPro och fick då tipset att ha så kort arm som bara möjligt och ha kameran så nära bilen som det går. Men inte hjälpte det speciellt mycket.
Hur blir ljudet när du filmar, OK eller mest vindbrus?
Hur blir ljudet när du filmar, OK eller mest vindbrus?
Jag har sett tipset att antingen använda huset med öppet bakstycke om du har den i bilen eller så borrar du ett litet hål i det slutna bakstycket nära micken. Den blir inte vattentät då, men så länge det inte regnar ute så klarar den det bra och ljudet blir bättre. Det finns exempel på youtube om du söker.