3136
Sök

Någon som har effarenhet av Fusion

23 Inlägg
8 juli 2011
Trådstartare
Någon som har erfarenhet av dessa basar?

http://www.leifteccore.se/fusion-subwoo … c-278.aspx

vill ha 2 st 1+"av fusionsserien några som inte kostar hur mycket som helst har ni andra förslag på bra fusion 10"are annars? Skriv

Hotmail: Vitavargen_anna93@hotmail.com

16 197 Inlägg
8 juli 2011
Anna93 skrev:
Någon som har erfarenhet av dessa basar?

http://www.leifteccore.se/fusion-subwoo … c-278.aspx

vill ha 2 st 1+"av fusionsserien några som inte kostar hur mycket som helst har ni andra förslag på bra fusion 10"are annars? Skriv

Hotmail: Vitavargen_anna93@hotmail.com

varför just fusion?

"Testar man inte så får man aldrig veta"

23 Inlägg
8 juli 2011
Trådstartare
Jag har fastnat för det märket delvis för att de är otroligt snygga älskar grönt men av det jag har hört så spelar de bra. Hade velat ha powerplant serien men grå typ inte att få tag på 10"därifrån

16 197 Inlägg
8 juli 2011
va e de för bil du ska ha den i samt va för slutsteg har du?

PM Competition Team
711 Inlägg
8 juli 2011
http://carsound.se/

Säljer fusion

www.bilstereoforbundet.se för dig som vill tävla i billjud

23 Inlägg
8 juli 2011
Trådstartare
evilaudio skrev:
va e de för bil du ska ha den i samt va för slutsteg har du?

Tänkte köpa steget sen så jag har ett sam passar basarna.

En peugeot 306 sr

23 Inlägg
8 juli 2011
Trådstartare
jensclaudius skrev:

Säljer fusion

jag vet men tycker inte om det dom har just

PM Competition Team
711 Inlägg
8 juli 2011
Anna93 skrev:
jensclaudius skrev:

Säljer fusion

jag vet men tycker inte om det dom har just

Med tanke på att det är dom som har generalagenturen på just fusion så borde de kunna ta hem det mesta.
Det är väl bara att dra iväg ett mail till dom och kolla vad de rekomenderar.

www.bilstereoforbundet.se för dig som vill tävla i billjud

118 Inlägg
30 juli 2011
jag hade ett fusion steg innan och det funkade sjukt bra, bra med effekt, va dock powerplant serien, högtalarna har jag dessvärre aldrig prövat, ett tips e att beställa från ebay dock, mkt billigare än carsound.

16 197 Inlägg
30 juli 2011
Pehrnow skrev:
jag hade ett fusion steg innan och det funkade sjukt bra, bra med effekt, va dock powerplant serien, högtalarna har jag dessvärre aldrig prövat, ett tips e att beställa från ebay dock, mkt billigare än carsound.

Å om alla köper allt på ebay bara för att de e billigare så kommer de snart inte finnas nå bilstereobutiker kvar i Sverige.  ...

118 Inlägg
30 juli 2011
evilaudio skrev:
Pehrnow skrev:

Å om alla köper allt på ebay bara för att de e billigare så kommer de snart inte finnas nå bilstereobutiker kvar i Sverige.  ...

jag gav ca 1800:- med frakt, här kostar det 4990:- då köper jag tyvärr det hellre på ebay

Dr. Scanner
2 167 Inlägg
30 juli 2011
evilaudio skrev:
Pehrnow skrev:

Och kunskapen försvinner med dem wink

16 197 Inlägg
30 juli 2011
Nitromast skrev:
evilaudio skrev:
Pehrnow skrev:

Fast de vill ju folk inte betala för..  Allt ska va skitbilligt,spela högt som Fan,låta tok bra å helst ska montering ingå när man köper sakerna....

3 466 Inlägg
30 juli 2011
Pehrnow skrev:
evilaudio skrev:
Pehrnow skrev:

jag gav ca 1800:- med frakt, här kostar det 4990:- då köper jag tyvärr det hellre på ebay

Då kan man bara hoppas att där e fabrikationsfel på grejerna så du får se hur lätt/billigt det blir att utnyttja garantin.

"Den som ingen turbo har, han får åka utan bar"

Dr. Scanner
2 167 Inlägg
30 juli 2011
evilaudio skrev:
Nitromast skrev:
evilaudio skrev:

Fast de vill ju folk inte betala för..  Allt ska va skitbilligt,spela högt som Fan,låta tok bra å helst ska montering ingå när man köper sakerna....

Tänk om livet vore så härligt höhö! wink

Sök