Tjena. Är en riktig färsking inne på detta forumet, men ja hoppas att ja får den utmärkta hjälpen ändå som det pratas om.
Fick beskedet idag om att besiktning bör göras. Och förra gången jag gjorde detta så fick ja en "bra att veta"; Mina framlyktor är det dålig ljusbild på. Och detta måste ja väl åtgärda innan ja återvänder dit.
Mina frågor nu till er är: Vart kan jag inhandla lyktorna? hade tänkt mig angel/devil-eyes till ett bra pris.
Jag har aldrig hållt på och donat under huven, brukar lejja någon om det är något arbeta som måste utföras. Kan jag, som en vanlig svenson byta ut orginallyktorna mot nya, utan att behöva dra om/koppla om/förlänga/bygga om en massa kablar där bakom lyktorna. Är det gjort så pass bra att det räcker med att montera bort nuvarande, och in med det nya på en par timmar?
Hej Plauwt... Det stämmer mycket väl, är bara köpa ett bar E-märkta lyktor och smälla dit .. Jag har riktigt fräsha orginallycktor om det skulle vara intressant. Annars finns allt på ebay /Björn