Ja tror jag behöver det... tror man kan montera dom i M42an och få en bra kompsänkning till kompressorn. Har du hittat någon vinter bil att sladda sönder?
Vi kommer att bygga ett insug med 3 st vatten element i , detta blir ett jobb cadrotech ( han som gör ritningar och program för cnc maskiner ) sen blir det för vagöns mekaniska att göra "jobbet"
Och det är väll klart att vi gör ett till dej med... Men det är ju klart att är det fler som läser detta och behöver ett kompressor insug som är vattenkylt så hör av er .
Klart du ska va med = inte kolla , du ska arbeta ...hahahah Ska du svetsa toppen ? Kom till vargön isåfall ( rätt gas + tillsats ) och så kan vi plana den med det samma.
okaj Jag å en polare håller på att göra ordning ett garage hos pappa i hol! så nu finns de väl inte så mycke Garage men ska väl vara lite ordning i oktober :)men vi jobbar för fullt så de kan gå innan
Vi kan ta det i oktober , jag ska till norrland i två veckor ( åker nästa måndag ) Men vi höres snart igen , för nu måste jag sova...ler.....ha det bäst
Update! Nu är det lite på gång här igen. Jag har kommit fram till att jag ska ställa av bilden under vinter. Då vi ändå skall bygga kompressor. Tidigare i tråden finns bilder på en 320i touring. Den skall monteras ned i delar, nu i veckan. Motor o låda ska in i min vinter bil som jag nyss införskaffat mig, det är självklart en e30 till! Resten av delarna kommer sparas evebtuellt säljas om jag inte finner behöv av vissa delar. Bilder kommer komma upp då och då. lite mer info om min vinterbil kommer inom kort !
Bild på motorn som skall ut nu i veckan, kommer som sagt hamna i min vinterbil.