har aldrig art där så jag vet inte ens hur de ser ut enligt klart.se ska de bli 8,1mm regn och åska men jag ska dit oavsett väder bilen får stå med taket uppe om de är så
Uppdaterat ljudet i år, så förhoppningsvis så kommer jag spela mycket värre denna gång Kommer bli nice! Men fattar inte det där med bass boxing? Ska man spela en hel låt alltså, eller ska man spela 15-20 sekunder och bara spela så högt som möjligt? Får man spela från usb-minne? Läste nått om att det måste va från en cd-skiva.
Uppdaterat ljudet i år, så förhoppningsvis så kommer jag spela mycket värre denna gång Kommer bli nice! Men fattar inte det där med bass boxing? Ska man spela en hel låt alltså, eller ska man spela 15-20 sekunder och bara spela så högt som möjligt? Får man spela från usb-minne? Läste nått om att det måste va från en cd-skiva.
Tävlings momentet består av att du skall spela i 30sec på så hög volym du vågar Första momentet är med stängda dörrar. Andra momentet är med förardörr öppen. Tredje momentet med båda dörrarna öppna.
Du får använda USB,CD bara så länge låten finns för alla. Inga bastoner det skall vara musik. Basmusik får användas med.
Hoppas det har rätat ut lite frågetecken nu
//WooDMaN
Bilder från träffar. WooDMaN? foto Sponsorer|MDS||Bollnäs bilvård |
har aldrig art där så jag vet inte ens hur de ser ut enligt klart.se ska de bli 8,1mm regn och åska men jag ska dit oavsett väder bilen får stå med taket uppe om de är så
Tur man inte ens kan öppna taket då då gör regn ingenting