Har bestämt mig för att fixa till min nyligen inköpta golf mk2.
har en hyfsad klar bild om hur jag vill ha det, men tips och ideér är mycket välkomna.
det som ska göras är inget jätte stort men listar under vad som ska göras i detta projekt
* Byte av baklysen * sätta dit 91:ans stötfångare frak & bak * byta inredning + stolar * sänka bilen 40-60mm * fälgar ( tips ? ) * skärmbreddare * massor av små detaljer * det sista som ska göras är lacken.
det kan komma upp fler saker som kan göras allt eftersom men den tidsplanen jag har just nu är 1 månad.
sätter in några bilder på den som den va när jag köpte in den:
efter jag rollade huven, hade ju inget att göra vet att det inte ser jätte snyggt ut men men.
Blir ju riktigt snyggt . Tycker dock att du ska ha kvar original kofångaren bak och ha 90' kofångaren fram . Hoppas du får mycket nytta av donatorbilen
generator remmen gick av och den går ju till vattenpumpen så motorn blev överhettad och toppen gick... så jävla surt... lampan på instrumentet för generatorn funkade inte så märkte inte något föräns det var försent...
det e en 1,6liters motor från en golf 89:a gått nånstans runt 22k mil.. hände nått med koppling/växellådan så den blev stående för ett halvår sen har plockat fördelaren från den till en polares bil.. var i jönköping bor du? du kanske kunde komma å kolla på den? bor själv längs med 26:an några km innan norra unnaryd om man kommer från jönköpings hållet..
det e en 1,6liters motor från en golf 89:a gått nånstans runt 22k mil.. hände nått med koppling/växellådan så den blev stående för ett halvår sen har plockat fördelaren från den till en polares bil.. var i jönköping bor du? du kanske kunde komma å kolla på den? bor själv längs med 26:an några km innan norra unnaryd om man kommer från jönköpings hållet..
okej, jag bor i äng en mil från nässjö. hur mycket vill du ha för den??
jag har en annan motor på gång så det blir priset som är avgörande.
till dom andra som följt projektet så kommer det att fortsätta då jag har bestämt mig för att total renovera bilen.