Sjuk igår så det vart inget gjort men jag gjorde en timmes ryck nu på morgonkvisten och slipa ner servon ytterligare 3 steg. 280papper, 400 och 600, vart lite skillnad. 1200pappret lyser med sin frånvaro så det ska inhandlas under dagen
skönt att se nån som verkligen lägger tid på bling, börjar bli lite ovanligare tyvker jag!
im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D
skönt att se nån som verkligen lägger tid på bling, börjar bli lite ovanligare tyvker jag!
Jo man får verkligen lägga ner lite timmar för att få det att blänka Frågan är väl om det blir overkill med allt polerat
overkill=avundsjuka
im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D
hmm.. min prenumeration på din tråd var borta trodde du hade gått och gömt dit någonstans och inte uppdaterat på aslänge.. tji fick jag.. och massor att läsa ser skit bra ut.. tråkigt att höra att den kanske inte kommer ut i sommar
hmm.. min prenumeration på din tråd var borta trodde du hade gått och gömt dit någonstans och inte uppdaterat på aslänge.. tji fick jag.. och massor att läsa ser skit bra ut.. tråkigt att höra att den kanske inte kommer ut i sommar
Haha! Jodå jag pysslar på i lagom långsam takt Händer inte mycket vettigt, mest slipning/polering på agendan ett tag framöver men ska prova uppdatera lite oftare när jag kommer hem igen
Snart så får man komma hem igen å kanske kan få lite gjort. Ska ta itu med det jag inte hann göra sist jag var hemma nämligen motorutrymmet.
Det som skall göras är att kapa "kylarbalken", kapa hål för tryckrören, slipa och lacka sen börja montera lite div grejer. Förhoppningsvis blir jag klar med allt det på mina kommande lediga dagar innan man far iväg igen.
Kallt och jävligt ända sen jag kom hem för en vecka sen, hade räknat med att kunna rulla ut Nissan i solskenet och slipa och måla men vädergudarna tycker annorlunda.
Var ut en vända i garaget idag , hör och häpna. Kapade bort "kylarbalken", slipade och la slipgrund i främre delen av motorutrymmet.
Hmm, polera kanske
Käringa kom in och frågade varför jag lackade bilen banangul
Blir förhoppningsvis lite mer updates innan jag drar på jobb igen
Har läst igenom hela tråden nu! Jävligt kul läsning! Har fått mycket tips och nya ideer Bra att du tar mkt bilder och visar. Lätt att förstå då. Se till att få ihop allt nu så har du en grym bil! Följer med spänning!
RB25DET, probably the best motorsound in the world!