3961
Sök

Skydda garage, vilket alternativ ?

1 624 Inlägg
18 augusti 2011
tobbe12 skrev:
Rhodin-GBG skrev:
Hoppas du blir trygg! För du vet väl att trygghet är en känsla. Inget man kan ta på. Inget man kan köpa. En ren illusion, och för många den bästa av känslor!

Allt som är av sten och metall är bra! Kör hårt!

Tack ja fatta att securitas försökte lura mig genom att säga "fria utryckningar" men d gäller inte vid falskalarm hehe..

Får man fråga vad för bil det handlar om? ;O

Fri fart för ett fritt folk!
14 338 Inlägg
18 augusti 2011
Rhodin-GBG skrev:
då är det bättre att vara ansluten till 112 direkt istället

Det går dessvärre inte att koppla ett företagslarm, och ej heller ett hemlarm, till 112. Jag gissar att du syftar på forntida "polislarm"?

Många tar miste på SOS Alarms larmcentral för inbrottslarm, men denna är precis som Securitas, bara en central som ringer ut en väktare.

Jeje...

åfan trodde det blev utryckning direkt av polisen..då är det skit samma då är det bättre att använda våldsverktyg själv istället för att skänka pengar till sånt där trams

Kör fort så hinner inget hända...

Porsche 944 Turbo
54 Inlägg
18 augusti 2011
"våldsverktyg".....!......

Suck! Jaja...men nu var ju inte frågan ursprungligen vad man skulle göra med en tjuv om man nu lyckades ta tjuven på bar gärning, utan snarare vad man skulle göra för att minimera inbrottsrisken eller varjefall köpa så kostnadseffektivt skydd som möjligt...."MOST BANG FOR THE BUCK"....

Men jag e glad att det finns alternativ, enligt din beskrivning ovan. Jag är för den optimala valfriheten, och "våldsverktyg" är då ditt val! Prima!

Porsche 944 Turbo - Svensksåld och snart med svensk motor.

Sök