Hellre lystna till den kolv som sprack än allri ha trimma..
[img]http://i276.photobucket.com/albums/kk5/Amazon_Sleper/chevy/Avatar_zpscd8ad4ef.jpg[/img]
Håller på att rengöra underredet inför lack, ska blästra på dom ställen där det behövs, sen dök det upp lite extra jobb, nämligen 16 nya fönster till huset
läst igenom 24 sidor nu. tog sin lilla tid ! men det här kommer bli skitbra, görs alldeles för få orginalrenoveringar av denna klass, slutresultatet kommer nog bli riktigt vackert !
läst igenom 24 sidor nu. tog sin lilla tid ! men det här kommer bli skitbra, görs alldeles för få orginalrenoveringar av denna klass, slutresultatet kommer nog bli riktigt vackert !
Tack så mycket, verkligen kul att du gillar mitt projekt.
Amazon62 skrev:
Carlén skrev:
Nu har jag gått från svetsning till ännu ett skitgöra, slipning av kaross, har gnuggat på en stund i kväll.
Det ser kanon bra ut och den ser ut att inte ha varit så mycket rost på bilen innan du börja laga rosten på den. jag har följt den sen start
Tack så hemskt mycket, kul att du följer mitt projekt, helt rätt av dig, denna amazon har klarat sig riktigt bra, bilen stod (avställd 1984-2000) och efter det mest sommarkörd, så det är nog en stor anledning till att den klarat sig så bra.