joysam skrev:
rickylicious skrev:
Gör så att du lägger in klippet här och låter folk skicka svaren i PM till dig så är problemet löst.
Men du verkar ju försöka hitta på svepskäl till att göra reklam för din blogg så jag förstår mycket väl varför dina inlägg tas bort.
Att du startar en tråd om att din tråd är borttagen och där du åter igen försöker göra reklam visar ju bara att du är ett troll. Om du hade velat ha tävlingen så kunde du löst det på flera sätt (t.ex. PM) men det är ju din blogg som är i fokus och det är troligtvis (och förhoppningsvis) därför du tas bort.
För att komma någon vart i diskussionen om varför tråden togs bort ville jag givetvis visa vad det var som var i tråden.
Det är ju inte så enkelt tt föra en diskussion om varför trådar tas bort om det ser ut så här:
Varför tas min tråd bort
Moderatorn tar bort en tråd.
Varför då?
Ja, du ser själv.
För min del är det helt ok med PM, även om det blir ganska mycket mer jobb att hantera svaren, det är enklare att ha kommentarer på ett ställe. Och eftersom det inte verkar fungera att köra filmen direkt i en tråd, tro mig, jag har försökt, så valde jag en fungerande lösning för att ge garagetmedlemmarna en möjlighet att se STCC-finalen, något som jag tror att många garagetmedlemmar kan vara intresserade av.
Bloggen i sig är inte det viktiga, det är bara verktyget.
Och det är detta som folk inte tror på, när de läser alla andra inlägg du har gjort.
Tror hellre det är tvärtom. Filmen är verktyget för att dra folk till din blogg.
Förstår du?
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.