Idag har det skruvats som en galning!
Målade oken och bytte beläggen medan jag ändå var där och rotade
![smile](img/smilies/smile.png)
Bytte även till ett par nya och fräscha dimljus och emblemet på bagaget.
Oken och BeläggenMålandet:
Plockade av hjulen och bytte beläggen.
När allt satt på plats så borstade jag noga med en stålborste (tror dock. att en dremel hade gjort ett bättre jobb!).
Sprejade på okrengöringen som följde med färgen och tvättade med varmt vatten efter.
När det hade torkat så penslade jag på färgen, hade en för stor pensel (25mm) skulle nog satsat på en aningen mindre typ 10mm.
Sen när det torkat så var det bara att skruva på däcken igen
![smile](img/smilies/smile.png)
Hjulet av och de nya beläggen sitter på.Glömde tyvärr att ta en bild på oken efter att jag stålborstat och tvättat.
Precis målat ![smile](img/smilies/smile.png)
Bytte emblemet medan jag väntade på att färgen skulle torka.
Vänster fram, blev lyckat ![smile](img/smilies/smile.png)
Bak, syns betydligt sämre här för att oken är mindre, men men.DimljusenBörjade med att plocka bort luckorna bredvid domljusen och lossade på muttrarna där bakom.
Sen var det bara att lirka ur dimljusen och lirka in de nya och skruva fast.
Det tog ett tag innan jag klurade ut det och vänster sidan var betydligt enklare än högersidan, fanns mycket mer utrymme där.
Höger Dimljus på plats, trångt och klurigt.
Tricket är att klämma på ramen runt dimljuset men inte skruva fast ramen på dimljuset.
Så här ser det ut på insidan, trångt och jävligt.
Mycket fräschare ![smile](img/smilies/smile.png)
Äntligen på stadiga fötter efter en dag på domkraft och pallbockar.Kommer lägga upp fler bilder när han har fått sig ett bad, står parkerad under en björk så han är mer gul än svart just nu
![tongue](img/smilies/tongue.png)
Hittade igår kväll en guide till att eftermontera armstöd på sportstolarna.
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh … ?t=1755932Så är nu på jakt efter ett par armstöd och en lagom stor alcantara tygbit.
Tagen från en annan Sportlimo, denna i Polen.
Kommer bli läckert som sjutton!Edit:
SärskrivarN