3049
Sök

Coilovers hemmabyggda, Busbil bygget, Med Mina Projekt!

Min busbil som jag bygger på till och från när det går. Volvo 700 Serien följt av 900 front. För mer info, läs tråden. Det är ju där allt står.. Det som står först på att göra listan är att bygga TURBOMOTOR!

Garaget Anhängare!
511 658 Visningar
Uppdaterades senast 14 november 2013
4 179 Inlägg
12 februari 2012
Segt men nice att du kunde lösa det iaf! Men om du ändå har köpt låda varför inte köpa m90 ist? Det är ingen höjdare som har dragit kablarna och kontakterna till Odn på m46an. Ganska utsatt för vatten och slask där och speciellt för dig som ska köra i sidled på is med bilen... fast iofs så kasnke du inte kmr använda ODn speciellt mkt...

1 215 Inlägg
12 februari 2012
Du vet att lådan är gjord så att man kan knacka ur ett hål för hallgivaren? smile

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
12 februari 2012
Trådstartare
zemet skrev:
Segt men nice att du kunde lösa det iaf! Men om du ändå har köpt låda varför inte köpa m90 ist? Det är ingen höjdare som har dragit kablarna och kontakterna till Odn på m46an. Ganska utsatt för vatten och slask där och speciellt för dig som ska köra i sidled på is med bilen... fast iofs så kasnke du inte kmr använda ODn speciellt mkt...

Odn? är det överväxel de?

fick tag på nått billigt skrot bara för att kunna starta! alla m90 är ju minst 3000kr!
och den här jag har nu fick jag ta med mej för en femhundring!

Bättre att jag sparar pengarna och lägger allt på nästa bil som kommer vara mer seriöst! och inte laga saker som inte fungerar utan köpa nytt! big_smile

Kolla min busbil BILEN HÄR Lämna en kommentar eller nått

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
12 februari 2012
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/images/125/124810/124810-69e5c505c507aae09430aa492b590e44.jpg
har man tråkigt så har man! min hund Dean fick en nylock för några sekunder! big_smile

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
12 februari 2012
Trådstartare
Pavva skrev:
Du vet att lådan är gjord så att man kan knacka ur ett hål för hallgivaren? smile

vet du vad! DET KUNDE DU SAGT INNAN! big_smile haha

46 Inlägg
12 februari 2012
Sandells flagga ja, hängde jag upp på rummet för en stund sen:)

1 215 Inlägg
12 februari 2012
NoFantasy skrev:
Pavva skrev:

Hade jag vetat att du borde ha vetat det så hade jag varskott dig tidigare wink

https://www1.garaget.org/archive/80/79186/252390/252390-2533405.jpg
Sådär ser det ut när man har knackat iaf så du vet det till något senare tillfälle smile

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
12 februari 2012
Trådstartare
Pavva skrev:
NoFantasy skrev:
Pavva skrev:

Hade jag vetat att du borde ha vetat det så hade jag varskott dig tidigare wink

http://www1.garaget.org/archive/80/79186/252390/252390-2533405.jpg
Sådär ser det ut när man har knackat iaf så du vet det till något senare tillfälle smile

haha det hoppas jag! big_smile

ja ser ju ganska vettigt ut det där! synd att man inte viste det innan smile

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
12 februari 2012
Trådstartare
q7 skrev:

vilken sträcka stog du på då?

1 215 Inlägg
12 februari 2012
Nu har du väl en låda i reserv, va? tongue Då kan du ju förbereda den sådär smile man vet ju aldrig när man behöver ny låda på en "extrem lekbil" wink

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
12 februari 2012
Trådstartare
Pavva skrev:
Nu har du väl en låda i reserv, va? tongue Då kan du ju förbereda den sådär smile man vet ju aldrig när man behöver ny låda på en "extrem lekbil" wink

haha, ah men blir att försöka få tag på en m90 isåfall!
eller också så ställer jag undan bilen direkt och fortsätter på nått nytt! big_smile

Kanske blir ett BMW projekt om man har turen med sig!

46 Inlägg
12 februari 2012
NoFantasy skrev:
q7 skrev:

sågen och vargåsen igår å remmen ida sen va vi på servicen, vi hade någon VIP så vi hade med en kille från teamet hela helgen och så vi gick runt på servicen å käkade me patriks farsa å barndomsvän idag så va riktigt kul fick va inne på service området vid mekanikerna:D

Vilka va du på?

Pim_Pim
13 februari 2012
När får den en extrem motor då wink ?

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
13 februari 2012
Trådstartare
q7 skrev:
NoFantasy skrev:
q7 skrev:

sågen och vargåsen igår å remmen ida sen va vi på servicen, vi hade någon VIP så vi hade med en kille från teamet hela helgen och så vi gick runt på servicen å käkade me patriks farsa å barndomsvän idag så va riktigt kul fick va inne på service området vid mekanikerna:D

Vilka va du på?

din resa lät roligare än min kan man ju säga! var bara på Sågen och kollade på båda omgångerna! big_smile

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
13 februari 2012
Trådstartare
Pim_Pim skrev:
När får den en extrem motor då wink ?

extrem blir den väl kanske inte, men blir nog en del trimmning sen när den är klar!
vill helst starta motorn i originalt utförande först och se att allt står och går rätt! big_smile

46 Inlägg
13 februari 2012
NoFantasy skrev:
q7 skrev:
NoFantasy skrev:

Vilka va du på?

din resa lät roligare än min kan man ju säga! var bara på Sågen och kollade på båda omgångerna! big_smile

Aa de va kul som fan, såg du massa i blåa sandell jackor å flaggor så va de vi:) Aa man fick ju ligga på som fan om man skulle hinna 2 sträckor de va ju nästan 15 mil från från sågen te vargåsen å snutar som fan sett 8 fartkontroller på 2 dar:( men de va väl en 5-6h innan dom körde igen? ni måste blitt fulla som fan:)

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
13 februari 2012
Trådstartare
q7 skrev:
NoFantasy skrev:
q7 skrev:

Vilka va du på?

Aa de va kul som fan, såg du massa i blåa sandell jackor å flaggor så va de vi:) Aa man fick ju ligga på som fan om man skulle hinna 2 sträckor de va ju nästan 15 mil från från sågen te vargåsen å snutar som fan sett 8 fartkontroller på 2 dar:( men de va väl en 5-6h innan dom körde igen? ni måste blitt fulla som fan:)

såg en kille i blå subaru jacka med en massa kamera utrustning, tror han blev sur på mej för jag tog hans plats! var as nice ställe att stå på och filma, men jag ställde mej där jag! big_smile
ojj jag bor ju inte så långt ifrån sågen så det fick bli den! nära och bra! bara 6 mil haha

eftersom jag vart nykter i 7 månader så blev jag inte så full! sattt bara och eldade utav bara fan!
såg en rysskärring som fick lov att bärgas med skoter för att hon var så full! hahaha det var nog det bästa!
funderar på att lägga upp lite rallybilder nu! big_smile har rensat ur lite! mina klipp jag la upp är så dåliga!

46 Inlägg
13 februari 2012
NoFantasy skrev:
q7 skrev:
NoFantasy skrev:

såg en kille i blå subaru jacka med en massa kamera utrustning, tror han blev sur på mej för jag tog hans plats! var as nice ställe att stå på och filma, men jag ställde mej där jag! big_smile
ojj jag bor ju inte så långt ifrån sågen så det fick bli den! nära och bra! bara 6 mil haha

eftersom jag vart nykter i 7 månader så blev jag inte så full! sattt bara och eldade utav bara fan!
såg en rysskärring som fick lov att bärgas med skoter för att hon var så full! hahaha det var nog det bästa!
funderar på att lägga upp lite rallybilder nu! big_smile har rensat ur lite! mina klipp jag la upp är så dåliga!

Haha allemansrätt:) Ja då är de ju klart de blev den:P de ja men hade du druckit hade du nog blitt full då:) ryssar brukar ju inte va dåliga på å dricka:) såg en han stupade rätt ut i diket och de första han gör är å kollar så jägern höll sen sträckte han upp den i luften å jublade haha:)

Aa upp med bilder:)smile

46 Inlägg
13 februari 2012
Jag laddade upp 2 klipp jag hade nu:)

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
13 februari 2012
Trådstartare
q7 skrev:
NoFantasy skrev:
q7 skrev:

Haha allemansrätt:) Ja då är de ju klart de blev den:P de ja men hade du druckit hade du nog blitt full då:) ryssar brukar ju inte va dåliga på å dricka:) såg en han stupade rätt ut i diket och de första han gör är å kollar så jägern höll sen sträckte han upp den i luften å jublade haha:)

Aa upp med bilder:)smile

hahaha ryssar är bra skööna!
var några ryssar som åkte pulka på vägen där bilarna åkte, givetvis så var det mellan ss12 och ss16 så var inga bilar ute! men roligt att dom sysselsatte sig själva! fulla som fan var dom haha! big_smile

Föresten, lagt upp bilderna! big_smile
Senast redigerat av NoFantasy (13 februari 2012)

Sök