fick ihop elen idag! ÄNTLIGEN! och när man vred på nyckeln så snurrade pumparna! fantastiskt.
var en del tänkade innan det satt på plats! satt och funderade på vad fan en box var till! har aldrig sett nån sån förut, men kollade lite på kablarna och såg att det satt en tjock + som ska direkt på batteriet. så var bara att fundera på vad är det som sitter på batterisidan på GLT? hmm visade sig att det var boxen till ABS systemet. och det ska inte jag använda så det blev ett bekymmer mindre att bråka med!
bara dit med gaffeln i växelådan och sen tändlägesgivarn sen ska den starta!
blev riktigt nöjd med nya kabeldragning av elsystemet! fan så mycket snyggare än original haha!
vist ja, har kapat isär stora delar av instrumentpaneln för buren är ju inbyggd runt och genom hela panelen, men sparade en hel del. resten blir att byggas upp nytt i borstat rostfritt, SNYGGT! älskar rostfritt!
Lägger upp del bilder nu, och jag är så virrig som vanligt så det kommer säkert inte i ordning, men ska försöka!
Tack och hejj kött-Almenacka!
tog lite bilder bara!
påbörjade!
det här ska ut, sen in med nya!
Ledsen
och självklart skitig i ansiktet som vanligt. Men jag är glad och nöjd för ingenting så vad gör det?
Tänkte först om man skulle smälla fast den här. men för mycket jobb för att passa in den för buren går ju rakt igenom!
det här jag menar med att buren går rakt igenom!
fick ångest mitt i alltihopa, och tänkte städa lite men slutade med att det blev värre än det var innan!
börjar hända saker nu!
Kaos!
Kaffepaus!
Random bild! blåa slangen är bara nått som ligger där, inget som ska användas!
KLART! nya elsystemet på plats!
NÖJD!
Lite kaos där, men ska se vad allt det där går till sen bunta och tejpa ihop det!