Det konstiga är nu, att när den är klar så registreras den inte, utan säljs vidare. Den kommer inte att registreras eller besiktigas någon gång, utan går från säljare till säljare. Man tycker ju att en bil som man kostat på så mycket skall börja användas,
är det svårt att regga in en bil i finland som inte är reggad o besiktigad på så länge?? jag har ju haft jättetur med min den hade ju åtminstone plåtar uttagna så resten löser sig lätt men är det lika enkelt i finland??
Jag har både talat med besiktningsmän och med tulltjänstemän, och eftersom den är förtullad, kvitto finns och bilens ursprungliga reg. bevis borde det inte ställa till några problem.
Nytillverkad hel/halv - ljus omkopplare kostar $ 2,50 på eBay så jag slår till. Undrar om det skall sitta någon lite gummihatt på den???????
på mammas oldsmobile -58 och alla andra jänkare vi har haft har det inte suttit någon gummihatt på men det kan ju kanske se seriöst ut om du skaffar det
Nytillverkad hel/halv - ljus omkopplare kostar $ 2,50 på eBay så jag slår till. Undrar om det skall sitta någon lite gummihatt på den???????
på mammas oldsmobile -58 och alla andra jänkare vi har haft har det inte suttit någon gummihatt på men det kan ju kanske se seriöst ut om du skaffar det
Jag har inte heller någon på Barracudan, men jag vet att det finns åt Mustang.
Eftersom jag har ner hela instrumentbrädan plockad så fixar jag till reglagen lite också.
Wires åt luftspjällen rengörs och poleras. Hur man ska få den vita plasten i nyskick verkar ingen veta Jag prövar med olika rengöringsmedel med tycker tandkräm funkar bäst.
HAHA är man bra påhittig om man tillochmed springer in i huset, in i badrummet och nallar tandkrämen och springer ut och börjar gnugga! Mycket bra hehe
Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa! http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502