Hej för ett tag sen började jag producera egen dubstep. skapar denna tråden för att visa min musik och om ni själva har gjort någon dubstep får ni gärna lägga upp det här. Både positiv och negativ kritik mottages.
Hej för ett tag sen började jag producera egen dubstep. skapar denna tråden för att visa min musik och om ni själva har gjort någon dubstep får ni gärna lägga upp det här. Både positiv och negativ kritik mottages.
Tycker det lät bra! Har tyvärr sämsta högtalarna och sprängd bas till datorn så inte jätte kul att lyssna på dubstep direkt
Gillade det i slutet med tjejen som sa något liknande "Feel my heartbeat" eller va hon nu sa, tycker det va en skön rytm precis efter det! Har du testat modestep någon gång (har för mig att det heter modestep) DnB och Dubstep blandat iaf... Fortsätt såhär iaf!
Det låter bra ja. Du kanske skulle pröva att köra nexus 2 med dubstep exp och köra från det? bara en ide. du kan ju också pröva köra i cubase och använda rikttiga saker som access virus. Där kan man ju få fram rätt så feta kicks och ld sounds
Det låter bra ja. Du kanske skulle pröva att köra nexus 2 med dubstep exp och köra från det? bara en ide. du kan ju också pröva köra i cubase och använda rikttiga saker som access virus. Där kan man ju få fram rätt så feta kicks och ld sounds
Ja jag har inte provat nexus 2 överhuvudtaget ännu, ska testa detta
Bra måste jag erkänna, men jag saknar ett riktigt "drop"... om du förstår?
Bara en tanke som jag har som jag tror hade blivit riktigt cool.... Dubstep rmx på Leende guldbruna ögon! Haha, asså jag är helt seriös och jag tror den hade blivit cool och rolig ist för "fräck" om man nu säger så..
Bra måste jag erkänna, men jag saknar ett riktigt "drop"... om du förstår?
Bara en tanke som jag har som jag tror hade blivit riktigt cool.... Dubstep rmx på Leende guldbruna ögon! Haha, asså jag är helt seriös och jag tror den hade blivit cool och rolig ist för "fräck" om man nu säger så..
Thanks, ja feta drop är något jag arbetar på då det är en viktigt del i dubstepen. Får se hur det blir i framtida låtar