Bygget av min BMW E39 under vintern 2011/2012 Stod klar på elmia 2012. Nu skall BMW´n säljas och göra plats för ett helt nytt projekt. :) Häng med!
Nitromast skrev:Kanske till och med en öl då?
Tokken skrev:Nitromast skrev:Kanske till och med en öl då? Njaaa.. vatten är the new beer.. haha
_Performance_ skrev:Tokken skrev:Nitromast skrev:Kanske till och med en öl då? Njaaa.. vatten är the new beer.. hahaÄr det de:O Måste jag testa .. Neeee det funka inte
evilaudio skrev:Öl e ju inte ens gott :-P
_Performance_ skrev:evilaudio skrev:Öl e ju inte ens gott :-PHehe, vad föredrar du ?
Nitromast skrev:evilaudio skrev:Öl e ju inte ens gott :-PJo det är visste gott, slut ljug Alla vill ju inte ha kapten morgan o cider
BJonsson skrev:evilaudio skrev:Öl e ju inte ens gott :-PMEN NU JÄVLAR!!!!Öl är livets dryck....
evilaudio skrev:BJonsson skrev:evilaudio skrev:Öl e ju inte ens gott :-PMEN NU JÄVLAR!!!!Öl är livets dryck.... möjligtvis i ditt liv men INTE i mitt..
Tokken skrev:Snart dags att bege sig till garaget igen, måste först förbi biltema och handla mer penslar. Bilder kommer som vanligt titt som tätt under dagen.
Firetunez skrev:Tokken skrev:Snart dags att bege sig till garaget igen, måste först förbi biltema och handla mer penslar. Bilder kommer som vanligt titt som tätt under dagen.låter nice, vill också ha nära till biltema :p fast det kommer ett hit mot våren har jag får mig, fan på tiden!
snirrealm skrev:Mycket härligt bygge må jag säga, ser fram emot mer bilder ) (Y) (Y)
Darkus skrev:undra hur mycket kg spackel och plast det går åt till ett sånt bygge.