4326
Sök

Audi s2 91 3b startar inte

56 Inlägg
4 november 2011
Trådstartare
ja då va de dax att skriva lite i tråden igen s2 står still fortfarande å med ny kamrem å vatten pump å löprulle. nerdrekamdrevet var helt nu är det bara boxen kvar att byta tongue bygger även om insug och intercooler nu så en slipper orginal intercooler å den dyngan.

EN STYRENHET SÖKES ATT KÖPA ELLER TESTA MED NUMMER 895 907 404BA

/alex

German Engineering
9 083 Inlägg
4 november 2011
Hoppas att det ordnar sig med S2:an, håller tummarna smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

pallbockskung
32 Inlägg
5 november 2011
Vart bor du någonstans?

detta medelande är bara ett hopkok av lögner och helt okvalificerad gissningar.
Mvh Niklas

56 Inlägg
6 november 2011
Trådstartare
6 mil norr om göteborg på en ö som heter tjörn.

56 Inlägg
6 januari 2012
Trådstartare
jaa nu var allt färdigbyggt på s2an nytt insug å ny intercooler fint som fan vart de å nu kom vi till uppstart suck fortfarande ingen gnista va fan e de för fel hjälp
ge tips på givare som kan bli fuckt upp

/MR Metal racing

56 Inlägg
12 januari 2012
Trådstartare
jao då har man vart i garget igen å kliat sig i hövet te för.... men te slut hitta man en motorsäkring som vart sönder bytte den å nolla maskin igen. å såg jag att fördelaren stog ett kvarts varv fel ändra de gick över kabblarna igen och de såg bra ut nu hostar den å skjuter men startar alldrig helt så nu får man la hitta de rätta läget på fördelaren skall även mäta av lite givare.
MR metal racing

German Engineering
9 083 Inlägg
12 januari 2012
Hoppas att det löser sig smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

56 Inlägg
1 mars 2012
Trådstartare
står stopp fortfarande ´startar sen dör den efter fem sekunder vad för fel någon som har elschema på dessa maskiner?
snart åker dynamiten fram om den inte startar å går. allt som går att byta är bytt typ på nu hmm

Bonntrimmare
620 Inlägg
1 mars 2012
Var inte ledsen jag kan ta bördan ifrån dina axlar;) vad ska du ha för den big_smile

Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till
StreetPerformance
SpecialSvarv

56 Inlägg
1 mars 2012
Trådstartare
jää ska ha igång den sen kan du få köpa aset tongue om allt lirar som det skall å den stockar på bra så stannar den på gården wink sen om du har en lösning på skiten är den välkomen big_smile eller om du vet någon med en orginal s2a som jag kan kolla på å jämföra lite saker på.

Bonntrimmare
620 Inlägg
1 mars 2012
945_speedy skrev:
jää ska ha igång den sen kan du få köpa aset tongue om allt lirar som det skall å den stockar på bra så stannar den på gården wink sen om du har en lösning på skiten är den välkomen big_smile eller om du vet någon med en orginal s2a som jag kan kolla på å jämföra lite saker på.

lösningen är följande du får en väl fungerande audi turbo av mig plus en hög med pengar så slipper du problemet roll

https://www1.garaget.org/gallery/images/107/106419/106419-fc508b85eaad2944526c763273106c36.jpg

Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till
StreetPerformance
SpecialSvarv

56 Inlägg
1 mars 2012
Trådstartare
men de e ju en tråkig audi tongue vill ha nått me lite ork big_smile du kan köpa min s4a big_smile den e te salu den silvriga big_smile
26 lök

Bonntrimmare
620 Inlägg
1 mars 2012
945_speedy skrev:
men de e ju en tråkig audi tongue vill ha nått me lite ork big_smile du kan köpa min s4a big_smile den e te salu den silvriga big_smile
26 lök

jag vet det är däför ja inte vill ha den roll nae gillar inte silver hade den varit mörkgrön metallic hade jag varit sugen men dom kanske inte fick den färgen förens a6?

Tack till
StreetPerformance
SpecialSvarv

56 Inlägg
1 mars 2012
Trådstartare
färg går alltid att lösa wink

Bounty hunter
671 Inlägg
1 mars 2012
945_speedy skrev:
26 lök

fick du tag på nån Box?...ligger på en orginal box till s2

1500 in frakt... maila mej ifall du är intreserad.....eller i GB:n

56 Inlägg
1 mars 2012
Trådstartare
köpte ett eftermarknadssprut men inte nått fel på boxen
hmm

pallbockskung
32 Inlägg
1 mars 2012
är den rapp på startmotorn ? sitter alla kablar rätt på fördelaren ?
har du kollat så de kommer soppa ? och att spridarna klickar ? osv.. hur ser gnistan ut som kommer ?

detta medelande är bara ett hopkok av lögner och helt okvalificerad gissningar.
Mvh Niklas

56 Inlägg
2 mars 2012
Trådstartare
japp den är rapp på starten å soppa får den å bra gnista har jag och tändkablarna sitter rätt.
går jämt å fint då den startar.

Allfixare
1 475 Inlägg
2 mars 2012
Har du provat att byta fördelare? Låter som att hallgivaren som sitter i fördelaren är paj.

56 Inlägg
2 mars 2012
Trådstartare
ej den är inte byt bara bytt locket sad har inte hittat en hel fördelare¨

Sök