Jaha här har det inte hänt så mycket.. Jag fick hem mina styrleder bak som jag beställt och fick bytt vänster bak.. Har en styrled bak kvar om nån vill köpa? Bilen rullade in på bilprovningen i går och kördes hem med blankt papper.. (tack till besgubben du vet vem du är)
Sen köpte jag XYZ Coilovers till den idag. Förra veckan fick jag mina camberstag bak som ska på efter mappning.. Jag fick även mina svarta slangar 81mm Nu har jag lite att fixa med mina spridarkontakter som föregående ägare tagit bort alla klämmor på.. Bilen kan helt plötsligt börja gå på 5 burkar och pillar man på kontakten på 1:ans cylinder så kommer den igång igen.. Fick tag på nya kontakter idag på skroten och hoppas problemet försvinner..
Har bytt spridarkontakterna idag. Dom gamla satt inte så bra kan jag säga 6:ans kontakt trilla av när isolertejpet togs bort. 5:an trilla en sladd av och på 1:an trilla en sladd av.. Nån skojare som monterat dom verka det som.. Tog av HKS hardpipesen och blästra dom samt lacka i samma färg som insug och tryckrören. Sen byta jag ut dom fula blåa tryckslangarna och montera mina nya svarta.. Nu känns det som att motorrummet till sist är klart.. Kommer lite bilder på det hela här
Linkan_740nr2hemmafixarn Tackar! zemet Vet inte hur många grader det blev men det får jag reda på när hjulinställningen blir nästa måndag gumsar Brukar inte heller gilla gula lampor men tyckte detta passa till färgen samt att inte blinkersen ser så vita och klara ut..
Camberstag både bak och fram är monterade samt mina XYZ coilovers. Kanterna bak är valsade TACK för hjälpen "Nofear" Kanterna fram är också fixade och bilen är ställd så låg jag vågar just nu Bjuder på lite bilder i upphissat läge så kan ni gissa hur låg den blir när den kommer ner på jorden