Supra_robin skrev:
otroligt snyggt
kul att helgen var lyckad
Tack!
Ja det var verkligen en helg värd att minnas!
Malish skrev:
ja, snyggt är det, men jag kan inte sluta störa mig på att fälgarna ser för små ut för bilen nu
skulle behövas större för att passa in tycker jag...
kan inte svara på varför, men det känns oproportionerligt på nåt sätt...
Haha nja, större än 18" ser bara konstigt ut, det satt 19":are på den när jag köpte den, och det är på tok för stort
18" är det absolut mest optimala att köra med på evo's om man vill ha utseende och maximal körbarhet enligt mig!
dani87 skrev:
Blev kanon med alla ändringar du gjort! Den e ju bara för grym!
Tack så mycket! Fruktansvärt kul att höra!!
Way skrev:
ja antar att det är för att de är så mörka, hade t.ex inte sett lika "magert" ut på min bil
Nej, eftersom att bilen är svart så smälte de verkligen in, som du säger hade det upplevts helt annorlunda på din gula!
Lampan skrev:
Blev ju kalas!
Kul med egna ideer som bli så bra!
Tack!!
Ja jag är riktigt nöjd för tillfället!
Softishman skrev:
ÄNTLIGEN!!!! Jag hade rätt, PLASTIDIP!!! Haha... Blev ju läckert som fan!
Men jag tyckte om dina fälgar mer i original färg...!
Fina bilder!!!!
Grattis till bucklan oxå!
Vill ha en lite längre recension av däcken...!
Hahaha!!
Grattis Fredrik!
Tack så mycket!!
Ja, vad ska jag skriva som längre recension då tro
Det var ju bara två försök/gång på konbanan, och jag använde alltid första varvet till att värma däcken så mycket som möjligt, och de kom upp i temp rätt fort när man våldade lite. Sen vet jag inte hur snabbt de blir överhettade, för de hann de aldrig bli.
Vägljudet är högt på dem, speciellt vid 100+
De är inte på något sätt optimala vid spöregn, det upplevs, väldigt halt.. De funkar absolut inte på snö/is (testade i påskas..)
Slitaget är väldigt minimalt faktiskt för denna typen av däck!
Så jag måste väll säga att de än så länge levt upp mina förväntningar!
rasssta skrev:
Var inte speciellt impad av fälgarna i originalfärgen, men i vitt blev det hur bra som helst
Skönt stuk med Evo 6 TME -> Evo 8. Ovanligt, men nice!
Ja det blev betydligt mer "race" nu och de markerar hörnen på bilen mycket bättre och den upplevs som sagt bredare nu än innan också!
Sen att de blir skitiga fort får man väll leva med..
Ja jag har inte sett någon som gjort något liknande direkt! Så det var kul att hitta på lite nytt!