29 december 2011
Trådstartare
farbrorbozze skrev:
Sunneslor skrev:
farbrorbozze skrev:
har du möjlighet så ta fjädrarna till huven från 164an, tror huven är mycklet tyngre än 140ans huv.
klart vi kommenterar , vi väntar bara på uppdaeringar att kommentera
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Okej eller så fixar jag en såndär pinne som endel bilar har=) men tror inte den va så tung så det ska behövas.
okej ja jag är lite seg men har inte alla grejer så kan inte börja. pluss att pengarna inte räcker till riktigt nu när jag fick tbx körkortstillståndet idag och ska börja med körkortet nu oxå mitt uppe i allt bygge
Låter jobbigt med den ekonomin, vet själv hur det är, har lagt ut MASSOR själv senaste veckan på min CHeva 55a & ändå är det inte ens en bil än
![wink](img/smilies/wink.png)
, sitter & bläddrar i mitt fotoalbum nu & ser att jag svetsat på nytt skärmfäste ända från bakre fästhålen till huvgångjärnet, men frågan är om den behövs höjas ända därifrån eller om det är pga rostlagning jag gjort det.... fotot är daterat "sommaren 1996" så det är ju några år sedan
kan scanna av & maila dig bilderna senare ikväll om du vill?
ja det vore snällt om du kunde göra det för bild info är ju aldrig fel. åker nog till arvika imöra och köper skärmar till bilen för fick tag i andra till bättre pris så jag har råd=) ekonomin är lite dålig när man är arbetslös och inte har mer än 3128 kr i bidrag
En får va som en ä, när en int ble som en skull =)