3863
Sök

Audi A6 1.8t -99 allmän "styling" & framtida stance! långtidsprojekt. [4 sale!]

Audi A6 som skall få sig gnutta stance på sig! mycket gjort & mycket som ska göras! lägg gärna en synpunkt/tips eller bara en vänlig kommentar! :) Mvh Cgee

ohshit
232 744 Visningar
Projektet avslutat 24 september 2012
Västra Wärmland
236 Inlägg
18 mars 2012
men får erkänna att ja vart lite sugen på en a6 efter man setat o kollat på din. men vissa verkar rosta rätt frisk i framskärmarna verkar det som

ohshit
1 285 Inlägg
18 mars 2012
Trådstartare
N!cke skrev:
men får erkänna att ja vart lite sugen på en a6 efter man setat o kollat på din. men vissa verkar rosta rätt frisk i framskärmarna verkar det som

ja jag är faktiskt nöjd med den! dom har ju potential! smile

rostar inte mer än någon annan, är ju trots allt gamla bilar & sen hur folk sköter dom!

min har dock klarat sig rätt bra, några enstaka bubblor vid skärmkanten & ett litet vid överkant av vindrutan! smile

The löwer class.

ohshit
1 285 Inlägg
19 mars 2012
Trådstartare
Sådär! då var stortysken besiktad!

vart bara två tvåor: glapp spindelled & batteriet var löst! rätt nöjd ändå! smile

The löwer class.

Västra Wärmland
236 Inlägg
19 mars 2012
ja lät ju ok det ju:) batteriet är ju lätt iaf de ändra va väll inte värst heller:P kom på att mitt batteri e löst me tur att du att jag så de här:P

ohshit
1 285 Inlägg
19 mars 2012
Trådstartare
N!cke skrev:
ja lät ju ok det ju:) batteriet är ju lätt iaf de ändra va väll inte värst heller:P kom på att mitt batteri e löst me tur att du att jag så de här:P

haha lätt o glömma wink

ja, kunde vart värre! enda med spindelleden är den genomgående bulten som istortsett varje audi har rostat fast på! annars äre inga problem o byta! smile

The löwer class.

Rekommenderad på Garagets framsida (2012-05-24)
2 322 Inlägg
19 mars 2012
börja skruva med bilen lite nu så vi får lite bilder cgee big_smile  bara snack numera här ju big_smile

ohshit
1 285 Inlägg
19 mars 2012
Trådstartare
mingan77 skrev:
börja skruva med bilen lite nu så vi får lite bilder cgee big_smile  bara snack numera här ju big_smile

haha i know! wink har lite random bilder på bilen, men gillar inte mobilkameran riktigt hmm

men imorn så blir lite pengar spenderade! håll till godo wink

The löwer class.

Västra Wärmland
236 Inlägg
19 mars 2012
jo är ju inte sånt man tänker på.jo är väll lite drygt att byta men kund ju varit värre=)

ohshit
1 285 Inlägg
19 mars 2012
Trådstartare
N!cke skrev:
jo är ju inte sånt man tänker på.jo är väll lite drygt att byta men kund ju varit värre=)

jodå, hade ju hellre sett den gått igenom blankt, men är ju trots allt slitagedelar smile

The löwer class.

2 322 Inlägg
19 mars 2012
Cgee skrev:
mingan77 skrev:

haha i know! wink har lite random bilder på bilen, men gillar inte mobilkameran riktigt hmm

bättre än inget projekt trådar dör ut rätt snabbt om det inte uppdateras lite en el 2 bilder på något nytt skapar  förväntan med saker och ting smile

ohshit
1 285 Inlägg
19 mars 2012
Trådstartare
mingan77 skrev:
Cgee skrev:
mingan77 skrev:

bättre än inget projekt trådar dör ut rätt snabbt om det inte uppdateras lite en el 2 bilder på något nytt skapar  förväntan med saker och ting smile

sant det! smile vart ju lite skruving igår, men vart inga bilder togna dessvärre!

men som sagt, imorn så kommer jag handla lite saker, sen så väntar jag på dekalerna & sedan så ska xenonet på & sänka lite smile

The löwer class.

2 322 Inlägg
19 mars 2012
Cgee skrev:
mingan77 skrev:
Cgee skrev:

sant det! smile vart ju lite skruving igår, men vart inga bilder togna dessvärre!

men som sagt, imorn så kommer jag handla lite saker, sen så väntar jag på dekalerna & sedan så ska xenonet på & sänka lite smile

vill du handla lite oem klibbor chocker osv  så kan du handla  inne på www.ihatestickers.com  jag handlar där titt som tätt..

ohshit
1 285 Inlägg
19 mars 2012
Trådstartare
mingan77 skrev:
Cgee skrev:
mingan77 skrev:

vill du handla lite oem klibbor chocker osv  så kan du handla  inne på www.ihatestickers.com  jag handlar där titt som tätt..

vart inne där & kikat lite, var lite dyr frakt tyckte jag dock, så har redan beställt från grafiXpressions.com, gratis frakt över 20$ smile

men beställde förra veckan så tänker det kommer denna veckan! vill inte ha för mke klibbor heller smile

The löwer class.

2 322 Inlägg
19 mars 2012
Cgee skrev:
mingan77 skrev:
Cgee skrev:

vart inne där & kikat lite, var lite dyr frakt tyckte jag dock, så har redan beställt från grafiXpressions.com, gratis frakt över 20$ smile

men beställde förra veckan så tänker det kommer denna veckan! vill inte ha för mke klibbor heller smile

helt okej tycker jag big_smile
där inne har inte jag varit måste kika

ohshit
1 285 Inlägg
19 mars 2012
Trådstartare
mingan77 skrev:
Cgee skrev:
mingan77 skrev:

haha, kunde ju vart värre wink

ja gör det! inte lika bra "stance" utbud som ihatestickers, men helt värt smile

The löwer class.

2 322 Inlägg
19 mars 2012
Cgee skrev:
mingan77 skrev:
Cgee skrev:

njaa 2 klibbor fastnade jag för resten var inte så mkt för mig.. satt o bläddrade igenom lite..  ihatestickers ftw big_smile

ohshit
1 285 Inlägg
19 mars 2012
Trådstartare
mingan77 skrev:
Cgee skrev:
mingan77 skrev:

njaa 2 klibbor fastnade jag för resten var inte så mkt för mig.. satt o bläddrade igenom lite..  ihatestickers ftw big_smile

ja, ville egentligen bara ha lite utfyllnad på bakrutan! tyckte det såg så tomt ut där;)

men ihatestickers har en del mer skönare sticker ja cool

The löwer class.

2 322 Inlägg
19 mars 2012
Cgee skrev:
mingan77 skrev:
Cgee skrev:

ja, ville egentligen bara ha lite utfyllnad på bakrutan! tyckte det såg så tomt ut där;)

men ihatestickers har en del mer skönare sticker ja cool

jupp big_smile

jä gör ittne nöe vettigt
37 Inlägg
20 mars 2012
Hahaha, om det hade vart merceds hade du klarat med UA wink men inte dom farligaste måste man säga smile du får ladda upp lite bilder nu wink

ohshit
1 285 Inlägg
20 mars 2012
Trådstartare
Digrell skrev:
Hahaha, om det hade vart merceds hade du klarat med UA wink men inte dom farligaste måste man säga smile du får ladda upp lite bilder nu wink

pfft! bara dumma vag-framvagnen som ger mig problemer wink

ja några bilder är påväg! smile

The löwer class.

Sök